Hej!
Vi har bara bott i vårt hus i 2 månader imorgon.. och ser här på forumet att vi förmodligen har en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG väntetid innan vi får våra fel fixade.. men kan bara säga att det känns så tröttsamt.. Glädjen med ett nytt hus försvann lite! SmV är supersnabba på o skicka ut räkningar och vilja ha sina betalningar i tid men vi kunder, vi vill också ha vårt hus fixat o klart! Vi har pröjsat en massa pengar och blir bara lovade o lovade o lovade.. Redan första veckan sa vi till vår byggledare att vi skiter i dom andra felen om dom inte blir fixade NU men vi vill åtminstonde ha en dusch vi kan duscha normalt i! dvs kunna duscha både kallt o varmt o välja vilken styrka på duschstrålen vi vill ha.. Vi har haft kontakt med vår byggledare o blir bara "lovade o lovade o allt är så stressigt o hit o dit och nu har han hittat två rörmokare som kan vara på g ut till oss" men INGENTING händer... Ska vi behöva vänta över 1 år som flera på forumet har fått göra?? På slutbesiktningen frågade jag byggledaren hur länge det kommer ta innan alla dessa fel blir åtgärdade och då sa han eftersom det är så mkt smått så ska det inte dröja länge.. nä, sure.. snart är det semestertider osv så då lär det väl inte hända speciellt mkt.. Ja man blir bara väldigt besviken.. :(
//Sophia

Hej

Vi strävar alltid efter att du som kund ska bli nöjd. Jag beklagar om vi inte levt upp till detta. Eftersom du är anonym i detta forum, har jag ingen möjlighet att hjälpa dig. För att kunna göra det, måste jag be dig kontakta mig på tel 0383-96140 eller maila på info@smalandsvillan.se och bifoga dina kontaktuppgifter. Först då kan vi hitta ett konstruktivt sätt att åtgärda kvarstående besiktningsanmärkningar.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.