Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Borde vara som på min z5 compact
Tryck på symbolknappen, sen kugghjulet, inmatningsspråk, svenska
Tryck på symbolknappen, sen kugghjulet, inmatningsspråk, svenska
Det blev inte helt bra. Hittade tangentbordsinställningarna och har numera både svenskt och engelskt språk. Men jag har ett tangentbord där å, ä och ö är "gömda". Dvs för att skriva ett ö måste jag trycka ned o-knappen och dra fingret till rätt ö (det finns sju olika ö att välja mellan.
Tycker det är irriterande trots att tangentbordet har lärt sig ganska snabbt vilket ord man tänker skriva, men inte alltid och då måste man backa och ändra a till ä.
Det här tangentbordet heter. "Swiftkey" men jag vill ha det gamla Qwerty-tangentbordet jag hade på min Xperia Z1 Compact.
Går det att ladda ner eller nåt? Inga andra som har liknande problem och löst det?
Tycker det är irriterande trots att tangentbordet har lärt sig ganska snabbt vilket ord man tänker skriva, men inte alltid och då måste man backa och ändra a till ä.
Det här tangentbordet heter. "Swiftkey" men jag vill ha det gamla Qwerty-tangentbordet jag hade på min Xperia Z1 Compact.
Går det att ladda ner eller nåt? Inga andra som har liknande problem och löst det?
Liknande trådar
-
Vill ta bort en häck - gräva ut eller rycka ut?
Häckar, Buskar & Träd -
Vilket tapetklister vill ni ha i sovrummet?
Miljö & Hälsa -
Vill måla men befintlig vägg har osb-skiva
Färg, Måla & Tapetsera -
Sålt fritidshus, köpare vill ha kvitto på avloppsanslutning
Juridik -
Enfas 20 A i lgh , ansluta till ny spis, som vill ha 3fas ??
El