Lite osäker på vart i forumet jag skulle ställa frågan, hoppas det blir rätt.

Jag är på väg att byta elbolag från Eon till något annat, men det jag gillar med Eon är att jag tycker deras app är bra. Det är lätt att se förbrukning och jämföra den med olika månader osv. Många elbolag har ju så att man kan se sån information på Mina sidor men jag tycker det är smidigare när man kan se det direkt i telefonen.

Det hade varit intressant med en jämförelse mellan elbolagen men det har jag inte hittat, så vad har ni för tips?

Har Fortum och man kan väl se och göra det mesta i deras app, elanvändning fakturor och avtal.

Med appen Greenely kan du kolla förbrukning på tim/dag/vecko/månadsbasis oberoende av vilket elbolag du har. Även jämföra med liknande hushåll med samma förutsättningar. Du kan ju självklart inte kolla fakturor och avtal i den, men är det användningen du vill åt så finns det där.

J Juffo skrev:
Med appen Greenely kan du kolla förbrukning på tim/dag/vecko/månadsbasis oberoende av vilket elbolag du har. Även jämföra med liknande hushåll med samma förutsättningar. Du kan ju självklart inte kolla fakturor och avtal i den, men är det användningen du vill åt så finns det där.
Greenely har fortfarande efter drygt 2,5 månad inte kunnat fixa så jag kan se förbrukning så vet inte riktigt vad jag tycker om dom men positivt är väl kanske inte det första ordet jag kommer på.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.