Jag blev nyfiken på vad detta är för tång. Det är en kombinerad sidavbitare och kabelskalare.
Bilden är en skärmdump från en video.
Untitled-1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja se där, stort tack!

I
Det var en smart liten sak.:)

Jag kan nog krysta fram avsättning för 20 st. Om 49 till kunde göra det samma vore det läge för ett gruppköp.

Jag har letat en del men inte hittat nån återförsäljare i europa. Inga fynd på E-Bay heller.

Någon som har nåt tips vart man kan handla dylik tång? Alltså styckevis ;)

I
Be dem om ett varuprov.:)

Nästan säker på att jag sett en i stort sett identisk på Harald Nyborg

Hoppets låga tändes men Harald Nyborgs hemsida gav inget. Kanske var en dålig kinakopia , tröstar jag mig med.

Blev en liten fix idé idag att hitta tången nånstans men icke...

Det enda sättet verkar vara att köpa direkt från USA men dom sålde ju inte utanför USA. Då får man använda en sån där firma som tar emot paket i USA och postar vidare.

Men där går nog gränsen för hur mycket jobb och pengar som en liten tång är värd.

h64 skrev:
Hoppets låga tändes men Harald Nyborgs hemsida gav inget. Kanske var en dålig kinakopia , tröstar jag mig med.

Blev en liten fix idé idag att hitta tången nånstans men icke...

Det enda sättet verkar vara att köpa direkt från USA men dom sålde ju inte utanför USA. Då får man använda en sån där firma som tar emot paket i USA och postar vidare.

Men där går nog gränsen för hur mycket jobb och pengar som en liten tång är värd.
Letade också på hemsidan förut när jag skrev inlägget, ingen framgång.

Tror dom låg i en sån där rea-bur mitt i butiken så dom kanske bara fått in ett parti.

Ska dit i annat ärende imorgon, kikar då!

Åh spännande, om du känner att du kan lita på mig och orkar engagera dig får du gärna köpa en om du hittar en.
Så ersätter jag dig för tång, porto och lite till.

(Bor i Falun så närmaste butik är långt bort)

h64 skrev:
Åh spännande, om du känner att du kan lita på mig och orkar engagera dig får du gärna köpa en om du hittar en.
Så ersätter jag dig för tång, porto och lite till.

(Bor i Falun så närmaste butik är långt bort)
Tror den kostade 29:90 eller nått åt det hållet så det är inga problem.
Köper en till dig om det finns kvar.

Hur gick det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.