Henrik.woll #1 Elektroniktokig · Västra Götaland · 671 inlägg 12 feb 2022 07:39 Henrik.woll Elektroniktokig Västra Götaland 671 inlägg 12 feb 2022 07:39 #1 Har nyligen köpt nytt hus och undrar om någon kan komma med lite mer info gällande kaminen som finns där. Troligtvis är den från ca 2000 men är inte säker. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #eldstad #kamin #täljstenskamin
Har nyligen köpt nytt hus och undrar om någon kan komma med lite mer info gällande kaminen som finns där. Troligtvis är den från ca 2000 men är inte säker. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S skogstomten #2 Medlem · 1 685 inlägg 12 feb 2022 08:59 skogstomten Medlem 1 685 inlägg 12 feb 2022 08:59 #2 På askluckan nertill tycker jag det ser ut att vara någon modell från Tulikivi. Dock inte exakt den här men påminner mycket om den. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
På askluckan nertill tycker jag det ser ut att vara någon modell från Tulikivi. Dock inte exakt den här men påminner mycket om den. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Henrik.woll #3 Elektroniktokig · Västra Götaland · 671 inlägg 12 feb 2022 09:21 Henrik.woll Elektroniktokig Västra Götaland 671 inlägg 12 feb 2022 09:21 #3 S skogstomten skrev: På askluckan nertill tycker jag det ser ut att vara någon modell från Tulikivi. Dock inte exakt den här men påminner mycket om den. [bild] Tack, tror jag hittade den TU930 känns som det stämmer på måtten och utseendet
S skogstomten skrev: På askluckan nertill tycker jag det ser ut att vara någon modell från Tulikivi. Dock inte exakt den här men påminner mycket om den. [bild] Tack, tror jag hittade den TU930 känns som det stämmer på måtten och utseendet