Vi har nu insett nackdelar med öppen planlösning ;-).
Köket och vardagsrummet är ihop och dessutom så syns sängen från både köket och v-rummet.....dumt planerat men för sent att göra något åt det tyvärr.
Jag är lite sugen på att ha sovrummet i andra färger än bara vitt och funderar på lite afrikansk still, eller asiatisk.
Om man nu skulle ha lite mer "afrikanskt" sovrum...vad kan man måla väggarna i för färg? Gult går bort direkt eftersom jag inte gillar gult men annars?
TIps önskas
*vi är helt tomma på idéer just nu*
Köket och vardagsrummet är ihop och dessutom så syns sängen från både köket och v-rummet.....dumt planerat men för sent att göra något åt det tyvärr.
Jag är lite sugen på att ha sovrummet i andra färger än bara vitt och funderar på lite afrikansk still, eller asiatisk.
Om man nu skulle ha lite mer "afrikanskt" sovrum...vad kan man måla väggarna i för färg? Gult går bort direkt eftersom jag inte gillar gult men annars?
TIps önskas
*vi är helt tomma på idéer just nu*
Om du vill ha inspiration rekomenderar jag alcros färgsättningsprogram (www.alcro.se). Vi har också öppen planlösning i vårt nuvarande boende och valde en fondvägg i sjögräs kombnerat med en gröngrå färg.
Ja, men vad snyggt! Sjögräs är en jättebra ide. Då blir det lite "afrikastuk".
Det blev riktigt snyggt i ditt sovrum. Och fina lampor har du också hittat. Läkert! Gillar det
Tack!
Det blev riktigt snyggt i ditt sovrum. Och fina lampor har du också hittat. Läkert! Gillar det
Tack!
Liknande trådar
-
Vilka färger, kabeltyp o area till spis
El -
Skaffa solpaneler, vad skall man tänka på, vilka bolag skall man överväga?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Inspiration sökes! Sekelskifteshus i trä, vilka färger har ni utvändigt?
Färg, Måla & Tapetsera -
Måla spröjsen i olika färger, men vilka?
Fönster & Dörrar -
Tips på vilka färger jag ska måla om min lägenhet med.
Inredning