Hej!
Jag håller på och renoverar källarbadrum. Det stora kruxet är att jag inte har en susning hur rören är dragna finns ingen dokumentation om det. Känslan säger att dom borde gå rakt upp genom betongvalvet och sen ihopkopplat ovanför. Huset är byggt 71.
Känns så jäkla surt om man skulle råka borra rakt in i ett vattenrör när våtrumsfolie och kakling är färdigt. I duschen är putsen trasig så där ser man ett av rören.
Limma fast allt? Dushdörrar, handdukstork, spegel mm.
Jag håller på och renoverar källarbadrum. Det stora kruxet är att jag inte har en susning hur rören är dragna finns ingen dokumentation om det. Känslan säger att dom borde gå rakt upp genom betongvalvet och sen ihopkopplat ovanför. Huset är byggt 71.
Känns så jäkla surt om man skulle råka borra rakt in i ett vattenrör när våtrumsfolie och kakling är färdigt. I duschen är putsen trasig så där ser man ett av rören.
Limma fast allt? Dushdörrar, handdukstork, spegel mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Renovering badrum, befintligt schakt ej slitsbotten
Vatten & Avlopp -
Hej! Vad krävs för att bygga tak över altan med befintlig uterum på.
Utbyggnad och tillbyggnad -
Fästa badrumsskåp, vet ej bakomliggande material
Badrum -
Hej jag undrar om någon vet vad detta är ,detta är på parketten i köket i huset som jag hyr
Miljö & Hälsa -
Hej! Någon som vet var jag kan få tag på en rulle av denna tapet från Sandbergs? Ca 10 år gammal föreställer kaprifol.
Färg, Måla & Tapetsera