1 752 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
Vertyg, experthjälp sökes.
Hej, jo det är så här att jag har tre uppsättningar med kilspårsfräsningssatser, och ska sälja dem vad det lider problemet är att jag kan inte lokalisera någon som säljer sådana för att få reda på vad jag kan begära för dem.
Vet att det inte är billiga grejor i alla fall.
Detta är ju kanske inte rätt forum men jag tänkte som så att det finns säkert en hel del här som sysslat med skärande bearbetning.
Jag har två lådor från elmass en större och en mindre för invändiga spår samt en låda som heter snap-tap och riggas med svarvstål för vad jag tror utvändiga spår.
SÅ kan någon tippa vad nypriset på sådan här doningar ligger på, om man nu ens använder dem nuförtiden.
Bild nedan.
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=295770
Vet att det inte är billiga grejor i alla fall.
Detta är ju kanske inte rätt forum men jag tänkte som så att det finns säkert en hel del här som sysslat med skärande bearbetning.
Jag har två lådor från elmass en större och en mindre för invändiga spår samt en låda som heter snap-tap och riggas med svarvstål för vad jag tror utvändiga spår.
SÅ kan någon tippa vad nypriset på sådan här doningar ligger på, om man nu ens använder dem nuförtiden.
Bild nedan.
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=295770
Hmmm... Jag jobbar med processutveckling på den firma som köpte Snap-tap i Ludvika för evigheter sedan. För rätt köpare kan nog grejerna vara värdefulla. Rätt köpare betyden nog någon privatperson som har maskiner för skärande bearbetning, och ofta behöver göra kilspår. Kanske en något begränsad målgrupp. Lägg ut dem på Blocket till högstbjudande, är mitt förslag.
Liknande trådar
-
Bra garageport med tydlig installationsmanual sökes
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Dubbelkupiga röda takpannor från Örebropannan sökes!
Tak & Vind -
Mattegeni sökes
Övrigt Off Topic -
New England leverantörer sökes
Hustillverkare -
specifik förgreningsdosa/grenuttag efterlyses, experthjälp sökes!
El