R
Letar efter kylskåp i lite udda format, typ 120 -150 högt, max ca 63 djupt (många lite större kylskåp är djupare än så), 60 brett och utan frysfack. Det ska stå ovanpå en 85 cm hög frys och eftersom jag har mycket takhöjd att spela med samt är 2 m lång så det är onödigt att nöja sig med 85 i höjd även för kylskåpet.

Gör man en sökning på Prisjakt - som ju ofta ger en bra bild av vad som finns på marknaden - med dessa kriterier får man 8 träffar https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?l=s459068438#rparams=l=s459068933 (jämfört med kanske 10 gånger så många om man kollar på 85-kylar). Något av dem duger säkert men det vore värdefullt att ha fler alternativ. Finns det någon bra ÅF som inte är listad på Prisjakt som är värd att kolla?
 
Känns lite udda ja, är det inte billigare att köpa kyl/frysskåp? Eller är det något som gör att det inte fungerar
 
R
Hojte Hojte skrev:
Känns lite udda ja, är det inte billigare att köpa kyl/frysskåp? Eller är det något som gör att det inte fungerar
Du menar en kombiskåp som är 180-200 högt? Jag har redan en frys som är två år gammal. Dessutom vill jag utnyttja utrymmet upp till taket effektivare.
 
R radioshack skrev:
Du menar en kombiskåp som är 180-200 högt? Jag har redan en frys som är två år gammal. Dessutom vill jag utnyttja utrymmet upp till taket effektivare.
Då är väl bara rådet att åka till bästa vitvaruhandlare som har bra service och fråga om dom kan hitta det du söker, om du inte hittar något själv på prisjakt men svårt att hitta specialgrejer där :)
 
kolla på pricerunner. Där kan du även ställa in höjd, märke och pris.
Men ta gärna måttet från 110. När jag provade 120-150 så försvann två modeller på 120 cm på ett udda märke Liebherr. Men deras 125cm högt kom med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.