...men var???

Jag var helt säker på att det var Citygross i Bromma som hade ett erbjudande på snöslunga men när jag nu bläddrat i deras reklamblad så hittar jag den inte. Nån som vet var? Har hunnit slänga resten av reklamen(kom i förrgår) :-X

Du behöver inte fundera på var.

Maskinerna tog slut efter en timme i Kungenskurva och antagligen lika fort i Bromma. Dessutom undrar jag fortfarande om dom där rackarna verkligen fungerar. Men för en sexhundring hade jag velat prova iaf.

Istället fastnade jag och Ebba framför en RealPet, kattunge. Eländet både mjauade, blinkade med ögonen, viftade på öronen I KARTONGEN, alla sex på hyllan. Hur lätt är det att få loss en 1,5åring som helt plötsligt verkar vara fastsvetsad i golvet och väga 200kg och som självklart vägrar att gå hem innan katterna slutat låta?

Katterna finns förövrigt på på just Citygross. :cool:

High Fidelity skrev:
Var det på Citygross?
Japp!

Utan att veta vad det är för maskin så vågar jag ändå gissa att en bra skyffel och några flaskor glögg att värma sig med efteråt är en bättre investering. Misstänker att en så billig slunga (borste?) bara klarar litet lätt pudersnö.

MathiasS skrev:
Du behöver inte fundera på var.

Maskinerna tog slut efter en timme i Kungenskurva och antagligen lika fort i Bromma. Dessutom undrar jag fortfarande om dom där rackarna verkligen fungerar. Men för en sexhundring hade jag velat prova iaf.

Istället fastnade jag och Ebba framför en RealPet, kattunge. Eländet både mjauade, blinkade med ögonen, viftade på öronen I KARTONGEN, alla sex på hyllan. Hur lätt är det att få loss en 1,5åring som helt plötsligt verkar vara fastsvetsad i golvet och väga 200kg och som självklart vägrar att gå hem innan katterna slutat låta?

Katterna finns förövrigt på på just Citygross.  :cool:

Visst är det fantastiskt hur barn liksom kan bli helt lealösa i armar och ben, liggandes raklånga på marken, och som du säger, liksom sugas fast i marken och vara omöjliga att få upp :)

gluecifer skrev:
Visst är det fantastiskt hur barn liksom kan bli helt lealösa i armar och ben, liggandes raklånga på marken, och som du säger, liksom sugas fast i marken och vara omöjliga att få upp :)
Ja, jag har inte kommit på hur det funkar ännu. Endast med stor list kan man ta sig ur en sådan knivig situation....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.