Hade Universal Telecom där jag bodde förut och det funkade helt okej. De kunde inte leverera dit jag flyttade och jag sa upp det, vilket också gick smidigt.
Nu så här 10 månader efter flytten får jag en faktura på 2475:- för nio månaders abonnemang trots att det är uppsagt sedan länge. Pratar med supporten och de kan inte hjälpa mig utan ska koppla mig till en annan avdelning, väntar en stund men får sen bara hänvisningston så det är bara att lägga på. Det sker två gånger på raken, så jag fick maila dem istället.
Varför har de ens kvar mig i sitt system nästan ett år efter att jag sagt upp abonnemanget? Scary...
 
Ja, så är det när man skall försöka driva kundtjänst för telefoni/bredband i Sverige från Madeira, eller var de nu sitter de stackarna..
 
Hej Thomas,

detta mail bekräftar att faktura xxxx-xxxxxxx är olikviderad och inte för dig att betala.

Vi ber om ursäkt för det systemfel som genererat en faktura i ditt namn.

Vänligen/Kind regards
Ewelynn Mårdh

Timepiece LDA
Av. Calouste Gulbenkian, nº 3, 1º andar sala 116
9000-011 Funchal, Madeira
Portugal
Tel: (+351) 291206002
Fax: (+351) 291206099
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.