13 776 läst · 20 svar
14k läst
20 svar
Vårgårdahus Stockholm, erfarenheter?
Sida 1 av 2
Vårgårdahus har ju fina kataloghus, men hur är dem att bygga med i Stockholm? Finns det någon som har positiva eller negativa erfarenheter att dela med sig utav från att ha byggt med Vårgårda Stockholm?
Tack, Med vänlig hälsning Johan
Tack, Med vänlig hälsning Johan
Jag är också intresserad! De verkar bygga mycket på pappret, verkligen inga med erfarenheter... konstigt? Vill du inte skriva här, använda funktionen privat meddelande.
Tjing!
Tjing!
Hej!
Vi ska bygga med VH Sthlm
Vi ska bygga med VH Sthlm
Medlem
· Västmanland
· 251 inlägg
Har denna erfarenhet. PMa mig för mer info.
Medlem
· Västmanland
· 251 inlägg
Kan inte annat än hålla med. Vi är nöjda med valet av hus men allt annat hade vi kunnat varit utan, blir irriterad bara jag tänker på det.A Ankort skrev:
Nu hoppas jag bara det kommer och fixar alla torrsprickor som blir i hörn när trähus torkar. Tänkte vänta tills strax innan huset är två år och köra en ny besiktning.
Berätta gärna mer
Medlem
· Västmanland
· 251 inlägg
PMa för mer info.
Varför inte bara skriva det här så att alla kan ta del av informationen?
Medlem
· Västmanland
· 251 inlägg
För att jag väljer att ta det vid sidan av om någon är intresserad.
Vill du/ni bygga med vårgårdahus så gör ni helt rätt, det är bra hus (Vårgårdahus) men vill du/ni spara in tid/pengar så skulle jag inte rekommendera Sthlm/Västmanlands försäljare XXXX o XXXXX (XXXXX på instagram). Mycket som sägs på avropet men som dom tyvärr inte håller efter det!K katten1234 skrev:
Redigerat av moderator:
Medlem
· Västmanland
· 251 inlägg
(gillade först men ångrade mig.) Har ni hittat en husmodell hos VH som ni verkligen vill ha så kontakta annat företag och be dem bygga det huset åt er. Undvik VH om det går.M Massafrågor skrev:
Har bekanta som bygger en VH-modell med annan aktör, inge konstigt med de.
Redigerat av moderator: