7 997 läst · 9 svar
8k läst
9 svar
VÅRGÅRDA - Villa Lovik
Är det någon av er som har byggt Vårgårdahuset Villa Lovik?
Mina föräldrar har byggt Villa Fridhem och är nöjda med det mesta, förutom säljaren, men han har slutat nu, så det problemet är ju löst...
Villa Lovik verkar vara en av deras nyare hus, för jag hittar inget om det när jag söker runt...
Mina föräldrar har byggt Villa Fridhem och är nöjda med det mesta, förutom säljaren, men han har slutat nu, så det problemet är ju löst...
Villa Lovik verkar vara en av deras nyare hus, för jag hittar inget om det när jag söker runt...
Medlem
· Östergötland
· 1 inlägg
Åh....vi älskar det huset och vill veta allt. Hoppas kunna börja bygga ett nästa år. Hur ser det ut med priser, tillval, tomter, grundarbete.....jag vill veta allt!
Hejsan!
Villa Lovik kostar lite lika vart i landet man beställer det. Det beror på tranpsortkostnader och att arbetskostnaderna är lite olika.
Vi betalade 1 225 000 för huset, inklusive stomresningspaket och materialpaket. Då ska vi göra det invändiga själva.
Du får gärna mejla på petma@telia.com om du vill ha mer info.
Villa Lovik kostar lite lika vart i landet man beställer det. Det beror på tranpsortkostnader och att arbetskostnaderna är lite olika.
Vi betalade 1 225 000 för huset, inklusive stomresningspaket och materialpaket. Då ska vi göra det invändiga själva.
Du får gärna mejla på petma@telia.com om du vill ha mer info.
Tycker Lovik är jättefint, ni får gärna lägga ut några bilder under arbetets gång!