Vad är fel
Jag har installerat en Reolink NVR RLN8-410 och dragit tp-kabel till en kamera Reolink Rcl 800
Jag får kontakt med kameran i appen men efter lite mindre än ett dygn är bilden svart med texten videoförlust. Sedan hjälper det att koppla bort tp- kabeln och ansluta den igen så dyker kameran upp. Vad ska jag göra?
 
Kollat så att all utrustning har senaste firmware?
 
snaggletooth snaggletooth skrev:
Kollat så att all utrustning har senaste firmware?
Tack för tipset, det har jag så klart inte gjort. Bara installerat och kört igång. Hittar jag detta på Reolinks hemsida?
 
Ja.
Har själv ett par Reolink kameror kopplade till en Synology NAS, har dock aldrig haft några problem.
 
K
U UlfChrister skrev:
Tack för tipset, det har jag så klart inte gjort. Bara installerat och kört igång. Hittar jag detta på Reolinks hemsida?
Om det inte finns i interfacet en knapp för det så gå via deras hemsida.

Testa kameran direkt vid NVR ett dygn. Då vet du om din kabel strular eller om det är något annat fel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.