Att månlandningen skulle varit ett fake är ännu mer spektakulärt än att dom faktiskt lyckade.
 
Vad skall vi där o göra inget Bredband inget Facebook och som någon sa långt till Taco baren o Pizzerian. Helt värde löst alltså.
 
Daniel78 skrev:
Njae, Payload är nyttolast, inte bränsle, och 240´000 pounds blir typ 108 ton.
Hmmm... sorry! :)
 
S
va tänkte du raveper?
 
it-snubben skrev:
[länk]
Och jag som trodde idioter låsen man inne :surprised:
 
Jag förstod inte inlägget..
 
raveper skrev:
Jag förstod inte inlägget..
Om det är mig du menar. Inte kan det vara möjligt för en privat aktör att bygga en pizzeria på månen och sälja pizza däer?!

Eller vet vi nåt om att utomjordingar gillar pizza?
 
S
raveper. har ju dyxlexi.

har för mig att jag läst att dom funderar på någon gruvdrift på månen.
teleskope man slipper ljus från städerna.
 
Jag menar såklart SBH sin lägg.
SBH skrev:
man kan sätta teleskop och annan utrustning för att slippa något jordens störning.
eventuell minerall gruvdrift. om dom hittar något användbart.

varför tror du inte det då? tror du att det är helt omöjligt på den tiden?
 
SBH skrev:
raveper. har ju dyxlexi.

har för mig att jag läst att dom funderar på någon gruvdrift på månen.
teleskope man slipper ljus från städerna.
Ingen fara. Själv har jag stavproblem.
 
S
förstår du mer vad jag skrev?
 
P
Säger samma sak att som tidigare talare. Först om man inte skulle ha varit på månen skulle ryssarna snabbt berättat det... Sen att skjuta upp en raket som ingen visste om.... nja en Saturnus V uppskjutning är ingen man kan dölja. Men en bra story blir det.

Att man nu vill åka tillbaka är att det finns en hel del av isotopen helium 3 på månen som skulle var super bra till fusions reaktorer. Det var någon som kom på om använde helium 3 till inneslutningen av plasman på fusions reaktorer så skulle man kunna enklare på plasman stabil.
Så ja det är "gruvdrift" man funderar på... Sök på Helium 3 så hittar ni en hel det info
 
Var har ni hittat infon om planerat resa???
 
T
TheStills skrev:
Säger samma sak att som tidigare talare. Först om man inte skulle ha varit på månen skulle ryssarna snabbt berättat det... Sen att skjuta upp en raket som ingen visste om.... nja en Saturnus V uppskjutning är ingen man kan dölja. Men en bra story blir det.

Att man nu vill åka tillbaka är att det finns en hel del av isotopen helium 3 på månen som skulle var super bra till fusions reaktorer. Det var någon som kom på om använde helium 3 till inneslutningen av plasman på fusions reaktorer så skulle man kunna enklare på plasman stabil.
Så ja det är "gruvdrift" man funderar på... Sök på Helium 3 så hittar ni en hel det info
Fast nu har nazisterna redan tagit kontroll över månen och dess Helium 3:

http://www.youtube.com/watch?v=Jth4yATniS4

http://www.youtube.com/watch?v=7S9uXTeasE8
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.