Den normala användaren är ju inte intresserad av värmekurvor, gradminuter, kopplingsdifferenser, pumphastigheter etc.
Så jag tröttnade och skrev ett eget styrsystem som alla kan använda.
Grundinställningen görs i ett enda steg. Resten sköter den avancerade AI-assisterade värmepumpsspekulatoralgoritmen.
Så jag tröttnade och skrev ett eget styrsystem som alla kan använda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundinställningen görs i ett enda steg. Resten sköter den avancerade AI-assisterade värmepumpsspekulatoralgoritmen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Om man känner sig som en expert och vill ta fullständig kontroll över sin värmepump så kan man såklart även göra avancerade och individanpassade inställningar både för värme och varmvattenproduktion.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Moderator
· Stockholm
· 52 984 inlägg
Tror min kollega skulle behöva den här uppgraderingen till sin bergvärmeanläggning.
De har bara 17-18c inne på vintern, hon kan inte ändra kurvan, så hon eldar I braskaminen för att få upp tempen inne, för att slippa frysa. Hon bor inte på landet, så veden är riktigt dyr och grannarna är trötta på att hon eldar hela vintern. Och hon är trött på att elda också. Hon behöver denna produkt.
De har bara 17-18c inne på vintern, hon kan inte ändra kurvan, så hon eldar I braskaminen för att få upp tempen inne, för att slippa frysa. Hon bor inte på landet, så veden är riktigt dyr och grannarna är trötta på att hon eldar hela vintern. Och hon är trött på att elda också. Hon behöver denna produkt.
Liknande trådar
-
Varför blinkar mina LED-lampor i köket 8 år efter installation?
Belysning -
Varför är tunn hålstensvägg i källare kraftigt armerad?
Planlösningar -
Hål i källargolvet, varför?
Grund & Markarbeten -
Varför går det inte att ställa upp altandörren längre?
Fönster & Dörrar -
Varför har jag dåligt tryck i en av alla kranar?
Vatten & Avlopp