1 130 läst · 6 svar
1k läst
6 svar
Var sätta värdeskåp??
Hej, vi är på gång att bygga hus på totalentrepenad och tänkte att vi skulle "bygga in" ett normalstort värdeskåp i väggen eller golvet någonstans. Det ska kunna gömmas.
Har någon några tips på hur/var det skulle kunna göras? Något man måste tänka på? Vem av byggkillarna ska man anlita i så fall? Vi ska bygga ett sluttningshus.
Tacksam för alla tips och råd!
Har någon några tips på hur/var det skulle kunna göras? Något man måste tänka på? Vem av byggkillarna ska man anlita i så fall? Vi ska bygga ett sluttningshus.
Tacksam för alla tips och råd!
bakom nån tavla eller bakom klädgalgarna i garderoben är ju en klassiker fast det kanske blir för enkelt för tjuvarna...hade jag varit dig så hade jag gjort en bokhylla som man kan föra åt sidan med skena i golv och en liten motor som hjälp kopplad till fjärrkontroll ...coolt
själv har jag byggt ett lönnrum på det sättet i min kolonistuga..fast man för öppna den med handkraft
själv har jag byggt ett lönnrum på det sättet i min kolonistuga..fast man för öppna den med handkraft
Produkter som diskuteras: "gängstänger"
Gängstänger
Gängstänger, även kända som ankarstänger, är långa metallstänger med gängade ändar som används för att sammanfoga material eller för fixering i konstruktioner av betong, murverk och trä.
Läs mer
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Ersätta kabel till luftvärmepump. Vilken?
El -
Vilket värmesystem ska ersätta vår luftburna oljepanna?
Fritidshus -
Var ska man sätta apparaten som kopplas till han-porten på mätaren?
El -
Tabort och sätta tillbaka bergvärmepump
Värme allmänt -
Sätta täckbricka och skruvar till handtag rakt på dörren
Fönster & Dörrar