3 624 läst · 11 svar
4k läst
11 svar
Vallsjöhus
Vi är påväg att skriva kontrakt på ett Vallsjöhus. Är det någon som har erfarenhet av att jobba med dom?
Tack, Sophia
Tack, Sophia
Hej!Molin's bygge skrev:
Hur går det för er?
Vi har tittat och pratat och man får mycket för pengarna tycker jag.
Säljaren är ju lite speciell, men vi gillar honom.
Med vänlig hälsning Gabriella
Hej,
Tillskillnad från endel andra här så har jag och min sambo haft en fantastisk upplevelse med Vallsjöhus. De har varit professionella och väldigt flexibla med alla våra önskningar. Inga problem har uppstått utan allt har flutit på bra! Bäst av allt är att de jobbar med bra och pålitliga leverantörer så som Miele, Ballingslöv och INR. Vi har, som sagt, vart väldigt nöjda med allt från första mötet till slutbesiktningen.
Rekommenderar verkligen dom
Tillskillnad från endel andra här så har jag och min sambo haft en fantastisk upplevelse med Vallsjöhus. De har varit professionella och väldigt flexibla med alla våra önskningar. Inga problem har uppstått utan allt har flutit på bra! Bäst av allt är att de jobbar med bra och pålitliga leverantörer så som Miele, Ballingslöv och INR. Vi har, som sagt, vart väldigt nöjda med allt från första mötet till slutbesiktningen.
Hej,M Mällösagård skrev:
Vi har byggt med dom och kände precis likadant, man får mycket hus för pengarna och servicen är jättebra! Skulle verkligen rekommendera.
Inom vilket område har ni byggt?M malin94 skrev:Hej,
Vi kan givetvis inte ropa hej än för det är slutbesiktning om två veckor. Men hittills har vi varit mer än nöjda och har absolut inget att anmärka på.