Vi är påväg att skriva kontrakt på ett Vallsjöhus. Är det någon som har erfarenhet av att jobba med dom?

Tack, Sophia

Molin's bygge Molin's bygge skrev:
Vi är påväg att skriva kontrakt på ett Vallsjöhus. Är det någon som har erfarenhet av att jobba med dom?

Tack, Sophia
Hej!
Hur går det för er?
Vi har tittat och pratat och man får mycket för pengarna tycker jag.
Säljaren är ju lite speciell, men vi gillar honom.

Med vänlig hälsning Gabriella

Nej! Ett gott råd - välj annan leverantör! Vi och fler med oss har bara haft problem med dem!!! Allt verkar bra och de är serviceinriktade ända tills det dyker upp problem - och det kommer det göra!

Hej,
Tillskillnad från endel andra här så har jag och min sambo haft en fantastisk upplevelse med Vallsjöhus. De har varit professionella och väldigt flexibla med alla våra önskningar. Inga problem har uppstått utan allt har flutit på bra! Bäst av allt är att de jobbar med bra och pålitliga leverantörer så som Miele, Ballingslöv och INR. Vi har, som sagt, vart väldigt nöjda med allt från första mötet till slutbesiktningen.

Rekommenderar verkligen dom :)

M Mällösagård skrev:
Hej!
Hur går det för er?
Vi har tittat och pratat och man får mycket för pengarna tycker jag.
Säljaren är ju lite speciell, men vi gillar honom.

Med vänlig hälsning Gabriella
Hej,
Vi har byggt med dom och kände precis likadant, man får mycket hus för pengarna och servicen är jättebra! Skulle verkligen rekommendera.

M malin94 skrev:
Hej,
Vi har byggt med dom och kände precis likadant, man får mycket hus för pengarna och servicen är jättebra! Skulle verkligen rekommendera.
Vilket hus bygger ni?

M Mällösagård skrev:
Vilket hus bygger ni?
Vi bygger ett optima 2

M malin94 skrev:
Hej,
Tillskillnad från endel andra här så har jag och min sambo haft en fantastisk upplevelse med Vallsjöhus. De har varit professionella och väldigt flexibla med alla våra önskningar. Inga problem har uppstått utan allt har flutit på bra! Bäst av allt är att de jobbar med bra och pålitliga leverantörer så som Miele, Ballingslöv och INR. Vi har, som sagt, vart väldigt nöjda med allt från första mötet till slutbesiktningen.

Rekommenderar verkligen dom :)
Inom vilket område har ni byggt?

Om du menar vart i landet så är det i södra Sverige.

• Gilla
iberggren
  • Laddar…
M malin94 skrev:
Om du menar vart i landet så är det i södra Sverige.
Tack snälla för svaret.

Vi kan givetvis inte ropa hej än för det är slutbesiktning om två veckor. Men hittills har vi varit mer än nöjda och har absolut inget att anmärka på.

• Gilla
jhansson och 2 till
  • Laddar…
B bergigtomt skrev:
Vi kan givetvis inte ropa hej än för det är slutbesiktning om två veckor. Men hittills har vi varit mer än nöjda och har absolut inget att anmärka på.
Skönt att veta. Var har ni byggt?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.