Hej...har en liten fundering att dela med mig.
Var o kolla in ett Björken hus av Hjältevad, och döm om min förvåning när han berättade om vem som köpt det. En snickare från LB-hus!!!! :surprised:

Man kan ju undra om det är ngt fel på deras eget husprogram... :D

Sen vill jag bara säga att jag nu fått tag i tomt ungefär där vi ville ha och nu så ska vi bara komma på vilket hus det ska vara.
Förresten, är 100 000:- för tomt ,med brunn borrad för vatten och el framdragen pga att det stått ett hus där innan, för mycket eller har man gjort ett klipp?? ???

Tacksam för tips o ideer.

Ja det verkar vara ett bra pris på din tomt!

du har gjort en bra affär tror jag :)

När det gäller hus har vi köpt ett Vårgårda hus till vår tomt i Sjöbo, Villa Ekenäs vårt dröm hus.
Vi valde mellan olika hus företag men vi fick mest förtroende för VårgårdaHus, Vi kontaktade säljaren i Malmö som gav ett mycket gott intryck på oss.
Vi tyckte att vi fick mycket hus o hög standard för våra pengar. Nu är vi klara med kontrakt o bygglovs handlingar tycker det känns mycket bra med säljaren allt har blivet som vi har tänkt.

Så jag rekommenderar dom.

Dom hade ett avtal med Föreningssparbanken som täcker hela Skåne tryggt o enkelt för oss som skall göra vår första o största investering i livet.

Så nu väntar vi på att tomten skall blir klar med avstyckningen så vi kan börja bygga vårt drömhus.

Lycka till

Rocco

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.