Nån som kan hjälpa mig med val av köksfläkt, bor i hus och den ska monteras i en träkåpa. jag vill ha en billig men bra fläkt:D Finns ju en uppsjö....

Om 3390:- är okej så skulle jag rekomendera denna http://www.tretti.se/eft60405x
Snygg,Halogenlampor som ger stor belysning,supertyst och så är den "slimmad".

Är nyfiken vad det är för slags träkåpa som du ska sätta upp, vem har gjort den? Vi letar med ljus och lykta efter en hörnfläktkåpa i gammeldags stil, har hittat nån på tovenco och ekners, men de är ju sååå dyra. Funderar på att be en plåtslagare om hjälp annars.

Cylinda eller Futurums standard 50/60/70 cm är jättebra fläktar om preferensen är billig. Cirka 1700:- går de på med vanlig frånluft. Kolfiltertillsats och fläkt för cirka 2000:-.

Hemmakatten
Futurum är väl uppköpta och heter Franke nuförtiden?

LisaO skrev:
Är nyfiken vad det är för slags träkåpa som du ska sätta upp, vem har gjort den? Vi letar med ljus och lykta efter en hörnfläktkåpa i gammeldags stil, har hittat nån på tovenco och ekners, men de är ju sååå dyra. Funderar på att be en plåtslagare om hjälp annars.

Min man ska bygga/snickra kåpan på bilden. fast våran blir mitt på en vägg.. Innan hade vi en annan i plåt, snyggt det ockå.

• snyggaste pikåpan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hemmakatten skrev:
Futurum är väl uppköpta och heter Franke nuförtiden?
Fel av mig, braschskada. Givetvis är det Franke.

Till anemon66's lösning finns fläktinsatser att köpa. Rekommenderar att kolla Franke även där, definitvt mest att välja på till överkomliga priser.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.