3 205 läst · 6 svar
3k läst
6 svar
Välja köksleverantör...hjälp
Hej,
Vi skall efter sommaren sätta in ett nytt kök och har beslutsångest över köksleverantör. V har valt bort Ikea samt Kvik av div anledningar och undrar vilka ni rekommenderar? Vi tänker oss något målat med möjligheter till insidor i trä/faner. Jag ser gärna hela fronter på kyl/frys som går över och täcker facket ovan vitvaran. Ca höjd 230cm så man slipper små luckor och får ett snyggare uttryck.
Tack tack
Vi skall efter sommaren sätta in ett nytt kök och har beslutsångest över köksleverantör. V har valt bort Ikea samt Kvik av div anledningar och undrar vilka ni rekommenderar? Vi tänker oss något målat med möjligheter till insidor i trä/faner. Jag ser gärna hela fronter på kyl/frys som går över och täcker facket ovan vitvaran. Ca höjd 230cm så man slipper små luckor och får ett snyggare uttryck.
Tack tack
Allvetare
· Västra götaland
· 9 095 inlägg
Menar du att ni vill ha lackerad utsida på skåp/luckor, och faner på insidan, dvs där det inte syns?
Det syns ju när man öppnar skåpen Det ger en rätt skön kvalitetskänsla.Dan_Johansson skrev:
Jag vet att Kvänum erbjuder det, se tex det översta köket här http://annettesskimmer.blogspot.com/2013/01/kvanum-nya-art.html
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg