Är det någon som vet fler tillverkare än Vedum som har överskåp/väggskåp till kök med runt 300mm djup. IKEA och många andra har runt 370mm djupa överskåp och jag tycker att det är för djupt. Har i dagsläget gamla överskåp från -74 som är 300 djupa men tyvärr för slitna för att renovera. Men när vi nu gör om köket skulle vi vilja ha motsvarande djup. Någon som känner igen sig och har hittat något?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning,
Jele
 
J je_le skrev:
Är det någon som vet fler tillverkare än Vedum som har överskåp/väggskåp till kök med runt 300mm djup. IKEA och många andra har runt 370mm djupa överskåp och jag tycker att det är för djupt. Har i dagsläget gamla överskåp från -74 som är 300 djupa men tyvärr för slitna för att renovera. Men när vi nu gör om köket skulle vi vilja ha motsvarande djup. Någon som känner igen sig och har hittat något?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning,
Jele
Kapa 370 skåpen till 300mm?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Kapa 370 skåpen till 300mm?
Jo, det är ju såklart ett alternativ men jag ska kapa dom på andra ledden också och göra 5st i eget breedmått, så det blir lite mer kapande och fixande då. Så finns det någon som kan leverera ca 300 djup så vore det skönt :)
 
Redigerat:
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
BirgitS
Ballingslöv verkar ha väggskåp som är 32 cm plus tjockleken på dörren, inte helt vad du vill men i alla fall mindre än 37.
Marbodal 33 cm + dörren
Funkiskök 31,5 cm + dörren

Sen finns det ju de som gör måttbeställda kök.
 
Chilli har lite köksskåp med djup 31cm.

/Höghus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.