Jag dumköpte en bunt cumarubrädor för några år sedan som sedan dess mest legat i vägen. Jag tror det var någon utförsäljning från Calexico, men det är likadana som de här: https://www.amazon.se/Cumaru-terras...ocphy=1012638&hvtargid=pla-1683335648576&th=1

De är i vägen och om du kan komma på något smart är det bara att skriva om det här, hämta brädor och lova att visa resultatet här. Det går såklart bra att lämna ett bidrag till UNHCR för brädorna, men gratis funkar också.

Stenhårt och astungt. Det är runt 30 brädor, så det blir nog inget trädäck.
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Det blev visst inte roligare än ett trallbygge, men vi får väl hoppas att @nanowire lägger ut lite bilder på bygget så småningom.
 
Hep Hep skrev:
Det blev visst inte roligare än ett trallbygge, men vi får väl hoppas att @nanowire lägger ut lite bilder på bygget så småningom.
Mitt Cumarodäck. Kan bli så mycket roligare än ett vanligt tralldäck.
 
  • Ett Cumaroträdäck med stjärnformad inläggning, trädgårdsmöbler och en öppen parasoll i en solig trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
stigen och 7 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag dumköpte en bunt cumarubrädor för några år sedan som sedan dess mest legat i vägen. Jag tror det var någon utförsäljning från Calexico, men det är likadana som de här: [länk]

De är i vägen och om du kan komma på något smart är det bara att skriva om det här, hämta brädor och lova att visa resultatet här. Det går såklart bra att lämna ett bidrag till UNHCR för brädorna, men gratis funkar också.

Stenhårt och astungt. Det är runt 30 brädor, så det blir nog inget trädäck.
Förstår inte riktigt, skall du ge bort dom eller missar jag något?
 
Tänkte det. Jag köpte dem för att bygga ett par däckstolar, men de skulle bli orimligt tunga och sedan tog fantasin slut.

Så antingen få tips om vad jag borde göra, eller ge dem till någon med bättre nytta. Hellre ger jag dem till någon här, än försöker kränga på blocket. Nu behövde nanowire lite brädor för att få klart sitt däck, så han får ta de som han behöver. Får se om det blir några över när han varit här och om han ger några kronor till UNHCR.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Det gör jag, både bilder och UNHCR (y):giggle:
 
  • Gilla
Tomasmexitegel och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.