Dottern hoppade sönder locket till vår vägghängda Ifö toalettstol (det sprack i båda "piggarna" som man sticker ner i stolen). Då man nu sitter lite osäkert (åker hit och dit när man sitter och läser senaste numret av Pennan & Svärdet) så tänkte jag köpa mig en ny sits. Behöver dock hjälp med att identifiera stolen, så jag kan köpa rätt lock.
Har erfarenhet av usla "no name"-lock som inte passar stolen och åker på sniskan hit och dit (i värsta fall klämmer man något). Därför skulle jag vilja ha ett originallock, eller det som kommer närmast.
Ta en titt på bilderna nedan och kom med förslag. Jag har inte lyckats hitta någon modellbeteckning hur jag än letat.
Har erfarenhet av usla "no name"-lock som inte passar stolen och åker på sniskan hit och dit (i värsta fall klämmer man något). Därför skulle jag vilja ha ett originallock, eller det som kommer närmast.
Ta en titt på bilderna nedan och kom med förslag. Jag har inte lyckats hitta någon modellbeteckning hur jag än letat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som en ifö modell "aqua" då gäller det bara att hitta någon som säljer en sådan.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Kan du inte använda den röda som står till vänster?
Den ser stabil ut
Och läsa Muminpappans memoarer i stället.
(Ber om ursäkt för tramset )
Den ser stabil ut
Och läsa Muminpappans memoarer i stället.
(Ber om ursäkt för tramset )
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg