Topplackat spegeldörrar och fräst iväg en massa snö med slungan. Haha, inget jäkla skottande trots att andra bittra skåningar hävdar att man inte behöver snöslunga i söder.
 
  • Gilla
p.lundgren
  • Laddar…
Hemmakatten
Haha, jag är övertygad om att du just nu är forumets stora älskling i Skåne - not. Nästan lite elakt... ;)
 
P
Var precis ute och sopade av trappan. Sitter och skriver inköpslista till projekt "fixa mer förvaring." Lite lämpliga skivor, några garderobsdörrar och skjutdörrsbeslag från Habo. Det ska bli en lång garderob utan hyllor där jag kan gömma lite bråte som jag inte vill se, men inte heller slänga... (än)

Men som alla projekt växer det, nu har jag kommit på att jag vill passa på att ersätta en vanlig dörr med en skjutdörr i väggen bakom garderoben.
 
Målat mina tre tak. Igen. Om det ser bra ut i solljus imorgon får det nog vara färdigt.
 
D09
Startat igång traktorn, skrapat bort massa snö och påbörjat byggnation pulkabacke till den minsta :)
 
Sitter och planerar och försöker minnas hur man spacklar och slipar.
 
Skottat snö:mad::thumbdown:
 
En hel timmes spackling detta året nu, det är klart vilket år som helst nu :D
 
Akahigi
Spacklat lister, primeat över där jag lagt igen efter att ha dragit el i väggen. I tvättstugan som aldrig blir klar.
 
Plockat ner eternitskivorna från väggen i tvättstugan, gipsar någon gång i veckan när alla partiklar är väck
 
Skottade ur maskinhallen. Yrsnö fem meter in bland snickerimaskinerna.
 
Ränt runt som en idiot och försökt balansera värmesystemet. Går sådär, handdukstorken trilskas :mad:
 
Övervakat snögubbeebyggande. Den smälter nu:(
 
Tvättat bilarna!

Perfekt biltvättarväder idag. I stockholm.
 
Tapetserat ett rum.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.