Håller på fixar till ett lite förråd i källaren. Slippat bort gammal färg på golvet. Sedan målat med 2-komponents epoxi.

Imorgon ska jag jag lägga på ett lager klarlack.
Tomrum med slipmaskin, dammsugare och sladdar på ett betonggolv, möjlig renovering pågår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Grått golv med vita och svarta fläckar i ett tomt hörnrum med vita väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
hampasnöret och 9 till
  • Laddar…
Oljat in bänkskivor i garaget :D Verkstad, ordnade verktyg på väggpanel, arbetsbänkar, skruvstycken, roliga ölskyltar, svart tavla, pallar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax och 13 till
  • Laddar…
Köpväskor på rad på en matta i snön, spår i bakgrunden, vinterdag, utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nyttjar kylan till att sortera och frosta av frysboxen.
 
  • Gilla
Lill72 och 5 till
  • Laddar…
SC Aero SC Aero skrev:
Oljat in bänkskivor i garaget :D[bild]
Vad är det där för propagandabild? Ingen har väl sådär bra ordning i garaget?!
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 11 till
  • Laddar…
Entretak till bastun
Träröd stuga i skogen med dörr, fönster, och plattform. Utomhus, grått ljus, tallar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Vad är det där för propagandabild? Ingen har väl sådär bra ordning i garaget?!
Photoshop ;)
 
  • Gilla
  • Haha
MrDizzy och 3 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Vad är det där för propagandabild? Ingen har väl sådär bra ordning i garaget?!
Sån ordning har jag också någon gång om året när man lagt en helg på att städa, sen grejar man i 5min och det ser ut som vanligt igen... ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Lite rördragning idag men måste nu låna ett pressverktyg innan jag kan isolera och täcka med plåt...
 
  • Kopparledningar installerade på betongvägg med etiketter, ventiler och ansluten till vattenuttag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anderscurl och 6 till
  • Laddar…
Två trägrindar, öppen garderob, trälister, inomhus byggnadsprojekt, oavslutat rum, hemförbättring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gjort dörrar till min garderob
 
  • Gilla
nochl och 14 till
  • Laddar…
S
Elektrikern var här idag igen. Eftersom han skämmer bort snickarna med att fälla in fästena till eldosorna i väggreglarna är han en upptagen man och anlitade en kollega till elcentralen. Det blev prydligt tycker jag.
Elcentral med säkerhetsbrytare och kablar monterade på en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Själv har jag målat skåpsluckorna jag gjorde i fredags.




Kolla @mowatom jag har byggt om snurrställningen. Gubbarna knorrade men ingen har ändrat tillbaka så jag fick nog godkänt. :rolleyes::crysmile:
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 13 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Elektrikern var här idag igen. Eftersom han skämmer bort snickarna med att fälla in fästena till eldosorna i väggreglarna är han en upptagen man och anlitade en kollega till elcentralen. Det blev prydligt tycker jag.
[bild]

Själv har jag målat skåpsluckorna jag gjorde i fredags.

[video] [video]


Kolla @mowatom jag har byggt om snurrställningen. Gubbarna knorrade men ingen har ändrat tillbaka så jag fick nog godkänt. :rolleyes::crysmile:
Vilken lyx att ha tillgång till ett sånt ställe att måla på. (y)
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
A
S sinuslinus skrev:
Gubbarna knorrade men ingen har ändrat tillbaka så jag fick nog godkänt. :rolleyes::crysmile:
Vafan då, nu måste jag ju också utföra ngn åtgärd i lackboxen. Kan ju börja med att tömma den:crysmile:
Verkstad med verktyg och material, olika föremål, oorganiserad, inne i byggnad, trä och arbetsbenkar synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Appendix och 1 till
  • Laddar…
mowatom skrev:
Vafan då, nu måste jag ju också utföra ngn åtgärd i lackboxen. Kan ju börja med att tömma den:crysmile:
[bild]
är dom gröna fuktfälla ?
 
A
M maria01 skrev:
är dom gröna fuktfälla ?
De kermitgröna är färgpumparna.
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Nattarbete, väcktes av frugan vid 03 -strömmen har gått. Jfb hade löst ut och gick inte tillbaka. Bvp, kyl/frys ligger på egen jfb och var inte berörd. Började dra ner grupp för grupp för att försöka lokalisera och fick napp nästan direkt. Golvvärme badrum där termostat byttes för ett tag sen, men inget fel där. Visste att några utelampor och utomhusuttag gick på gruppen, så ut och kolla. Lampor ok, drog kontakten till llvp (som inte är igång) och en ”vedkorgsbelysning”. Då gick det att dra på igen och alla kunde sova vidare.
Ska kolla de tre olika prylarna som varit inkopplade (men inte används), felet bör ligga där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.