Hej!
Jag skulle behöva hjälpa att identifiera detta vägguttag då petskyddet spruckit så att inga kontakter går att sätta i.
Troligtvis är det någon Ikea produkt från ca 2015 då köket renoverades då och resterande produkter i köket är ikea.
Vägguttaget är helt slätt på framsidan och blankt svart.
Jag skulle behöva hjälpa att identifiera detta vägguttag då petskyddet spruckit så att inga kontakter går att sätta i.
Troligtvis är det någon Ikea produkt från ca 2015 då köket renoverades då och resterande produkter i köket är ikea.
Vägguttaget är helt slätt på framsidan och blankt svart.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 023 inlägg
Kan du inte bara bända av petskyddet och sätta tillbaka ? Med djup brunn lär du aldrig nå in dit ändå, dessutom inte på barnhöjd om det är ovan bänk.
Köp nytt istället hela uttaget ser ju gammalt ut. Går ju inte att köpa bara utsidan ( plastbiten) utan hela uttaget måste köpasT theodorsjolund skrev:
Där du har störst chans att hitta text som beskriver varumärke eller model är på baksidan av själva uttaget. Det vill säga att du behöver bryta strömmen och skruva loss uttaget på sista bilden och vända på det.T theodorsjolund skrev:
Jo det skulle vara ett alternativ om det inte var så att jag slängt det pga att det var väldigt flottigt och sprucket på baksidan 🙂I InsidersUnited skrev: