Hej! Efter att ha frenetiskt skrubbat trallen och låtit torka oljade jag in enligt instruktionen på förpackningen. Men resultatet känns inte kanon. Ser ut som en beläggning.
Någon kunnig som har kunskap inom detta? Måste jag göra om? Cirka 80m2 så inget jättekul jobb 😅 hade jag behövt slipa? Trallen är 2 år gammal så kändes overkill…
Efter:
Före:
Någon kunnig som har kunskap inom detta? Måste jag göra om? Cirka 80m2 så inget jättekul jobb 😅 hade jag behövt slipa? Trallen är 2 år gammal så kändes overkill…
Efter:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Före:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ofta när man skrubbar blir trätt lite luddigt och vill man ha jämt resultat måste det slipas bort innan oljning. Tittar jag på dina bilder tycker jag att det ser ut som om det har hänt. Tyvärr blir det svårt att slipa nu eftersom blandningen trä och olja sätter igen papperet fort. Är det ytor du går på kommer det snart försvinna.
Redigerat:
Hej! Stort tack för tips. Låter som det du säger har hänt. Så du menar att det kanske försvinner? Vi går mycket på det.T topmount skrev:Ofta när man skrubbar blir trätt lite luddigt och vill man ha jämt resultat måste det slipas bort innan oljning. Tittar jag på dina bilder tycker jag att det ser ut som om det har hänt. Tyvärr blir det svårt att slipa nu eftersom blandningen trä och olja sätter igen papperet fort. Är det ytor du går på kommer det snart försvinna.