River ut entréplan på hus byggt -73.
I den platsbyggda garderoben i hallen sitter detta. Vad är det för något??? Måste det vara kvar?
Bakom garderoben finns bara en vägg och sedan ett område för avhängning av kläder, syns inget på baksidan så trådarna måste gå i väggen..
Hjälp... =)
I den platsbyggda garderoben i hallen sitter detta. Vad är det för något??? Måste det vara kvar?
Bakom garderoben finns bara en vägg och sedan ett område för avhängning av kläder, syns inget på baksidan så trådarna måste gå i väggen..
Hjälp... =)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Moderator
· Stockholm
· 52 332 inlägg
Om bilden hade varit tydligare på den präglade texten skulle det vara lättare.
Men det liknar mest en transformator till någonting. Eller möjligen en ringklocka / siren. kanske i så fall till ett tjuvlarm.
Jag lutar mer åt transformator, efterssom det ser ut som flera godkännande symboler på plasten. Dvs något med 230V. Sirener brukar inte ha så mycket typgodkännande.
Men det liknar mest en transformator till någonting. Eller möjligen en ringklocka / siren. kanske i så fall till ett tjuvlarm.
Jag lutar mer åt transformator, efterssom det ser ut som flera godkännande symboler på plasten. Dvs något med 230V. Sirener brukar inte ha så mycket typgodkännande.
Har du batterier i ringklockan - om inte så skulle jag gissa på att detta är din transformator till densamme. Som sagt, ser inte var det är för symboler på den men gissar att så är fallet. Kikat om du har samma vita kablar bakom dörrknappen eller klockan på väggen?
Jag håller med om att det måste vara ringklocketransformatorn. Har nämligen en exakt likadan och det är trafot till ringklockan
Klipp sladdarna o se om ringklockan slutar fungerar.
Det är roligare att klippa sladdarna
Försent gjort för länge sen. Det är därför hissen inte går hela vägen upp.