Allinug skrev:
Detta fina hus med torn i Lindesberg är riktigt populärt på Hemnet. Över 44 000 besök på 5 dagar:
[länk]
Billigt :)
 
A
Ja, man kan nog inte bygga ett sådant hus för de pengarna.
 
Tommy_F skrev:
Vacker gård! :)
[länk]
Legat ute till försäljning rätt länge, en av de mest kända gårdarna i dellenbygden (som är en fantastisk bygd för övrigt).
 
TF83
stefancrs skrev:
Legat ute till försäljning rätt länge, en av de mest kända gårdarna i dellenbygden (som är en fantastisk bygd för övrigt).
Okej, förlåt om jag lagt ut tidigare postad länk :) Hur som i min mening en fin gård oavsett! :)
 
Tommy_F skrev:
Okej, förlåt om jag lagt ut tidigare postad länk :) Hur som i min mening en fin gård oavsett! :)
Vet inte om det är postat tidigare, menade det bara som info. En fantastiskt fin gård.
 
Danne12345 skrev:
Ett kapell kanske skulle vara något?
[länk]
Nej, aldrig i h*, eh paradiset :p
 
Det såg lite litet ut...
 
Vore rätt festligt att använda den där psalmnummertavlan som inköpstavla istället. "Mjölk", "Tomater"...
 
  • Gilla
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
Bra tips. Jag blir ju dessutom extra påmind eftersom Jesus pekar på den vänstra tavlan och liksom säger 'Kom i håg att handla, annars *...'

Interiör av en kyrka med bänkar och ett podium framför en stor biblisk målning där Jesus pekar mot åskådaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Martin_B
Jag säger bara PO-TEN-TI-AL!

Den som vill och orkar kan förvandla detta till en riktig drömbostad med klass! Och den som inser värdet av det man kan se på följande bilder, kommer bara att dreeegla!

Renoveringsbehövigt hus och interiör med potential, förfallen fasad och klassisk hall.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoveringsbehövande tvåvåningshus med tegeltak och övervuxen trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoveringsbehovig hall i gammal stil med trätrappa och öppen dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Slitet trapphus med potential, trätrappa och räcken med dekorativa utskärningar, åldrad målarfärg och lampdetalj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoveringsobjekt, slitna dörrar och gammal elektrisk utrustning i hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Rustikt kök i behov av renovering med retro spis och färgglada kakelplattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Två gamla fönster, ett med färgat glas och ett dubbelglasat med utsikt över träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Förväxt ingång till en gammal bostad i behov av renovering med en dubbel träddörr och sprucket fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


För fler bilder: http://www.bfkonsult.se/object/OBJ15536_1549913330/pictures/

Objektet: www.bfkonsult.se/till-salu/OBJ15536_1549913330
 
  • Gilla
korpet och 4 till
  • Laddar…
Martin_B skrev:
Jag säger bara PO-TEN-TI-AL!

Den som vill och orkar kan förvandla detta till en riktig drömbostad med klass! Och den som inser värdet av det man kan se på följande bilder, kommer bara att dreeegla!

Objektet: www.bfkonsult.se/till-salu/OBJ15536_1549913330
Helt otroligt att man kan köpa en kåk på över 200 kvm boyta på en drygt 2000 kvm tomt för runt 600 000 kr. Visserligen extremt renoveringsprojekt men verkligen potential. Hoppas köparen finns som medlem här på byggahus och låter oss följa renoveringen :D
 
Varför dyker aldrig något sånt upp, för de priserna, i mina trakter...:(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.