MultiMan
Jag klickade mig in på en artikelkommentarstråd idag, men när första omgången inlägg var lästa så flöt inte de nyare inläggen på som vanligt (har continuous scroll eller vad det heter) utan tråden startade om igen, fast bara med några av inläggen i början, sedan kom det betydligt nyare efter det. Dessutom dök det upp en färgad stor avdelare mitt i alltihopa.

https://www.byggahus.se/forum/threa...ckna-baenkskivan-och-installera-en-ny.535929/

Ser onekligen ut som ett större fel.

Skärmbild av diskussionstråd på Byggahus.se om konsuments tvist med Bauhaus angående en sprucken bänkskiva, med kommentarer från användare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Diskussionstråd om Bauhaus och ARN, med kommentarer från användare kring kompensation och rättsliga frågor, med användarnamn och reaktioner.
Skapa konto

Diskussionstråd på forum om en byggtvist med Bauhaus och en sprucken bänkskiva, med inlägg och kommentarer från användare.
Skapa konto

Skärmbild av en diskussionstråd i ett byggforum med två användares inlägg om garantier och problem med bänkskivor från olika byggvaruhus.
Skapa konto

Du läste förmodligen samtidigt som jag modererade i tråden. Nu är det klart.

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
MultiMan
Jaha, ok!

Edit: Går det inte att redigera i bakgrunden, så att säga, och när det är klart växlas den modererade tråden in i öppna forumet och kan läsas? Då undviker man ju detta. Behöver man moderera en större tråd och många inlägg kan det ju ta tid. Kan inte minnas från mig egen tid som moderator att sådant här hände, men det var ju annan forumprogramvara.

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.