linneac linneac skrev:
Jättefint kök! Och du verkar ha rätt inställning till renovering av det.
Kunde vara en idé att tapetsera speglarna? Byta knoppar till glas knoppar kanske? Stående stavkakel skulle vara skitsnyggt där, eller kanske hela typ våtrumsskivor (kommer inte på vad de kallas, men finns liknande för kök) med ett passande och diskret mönster.
Fibo har köksskivor.

Stavkakel lät inte helt dumt. Klart värt att fundera på. Finns också som kitchen board i vitt och ljusgrått.

https://fibo.se/kok/

Köksbänkskiva i marmorlook, ljust hexagonalt kakel på väggen, vit mortel och skål med nötter i kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Modernt kök med ljusgrå stavkakel och vita skåp. På bänkskivan står en metallbehållare med köksredskap.
Skapa konto
Vit köksvägg med stavkakel och krämfärgad köksmaskin på marmorbänk, modern och stilren design.
Skapa konto

• Gilla
linneac
  • Laddar…
TRJBerg
Linoleummattor är mycket känsligare än vanliga plastmattor.
Har linoleum själv.
Det räcker att jag ställer ner en vattenskål på golvet för katterna och nästa dag är det en grå fläck där vattenskålen stått.
Har värre historier än det, men det får räcka.

Byter jag någon gång blir det 100% plastmatta.

• Gilla
  • Wow
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Såhär i efterhand så inser jag hur funktionell mammas gamla diskbänk helt i stål var - blev lite nostalgisk när jag såg en original diskbänk igen…

• Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
D Dortmunder DAB skrev:
Såhär i efterhand så inser jag hur funktionell mammas gamla diskbänk helt i stål var - blev lite nostalgisk när jag såg en original diskbänk igen…
Riktiga diskbänkar av rostfritt stål med uppvikt kant i fronten är tidlöst och outslitligt. Polerar man upp den med autosol så blir den jättefin också. Håller livet ut.

• Gilla
linneac
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.