Status
Tråden går ej att kommentera.
Är du moderator och har full koll på allt som skrivs?
Trollinlägg är raderade.
För mig räcker det med att ett hånfullt troll går in, för att jag ska avstå ett forum om det får stå kvar.
Nu verkar det vara borta.
Har själv modererat för ca 20 år sen, några år, andra ämnen, i sveriges hetaste forum.
Sen må jag vara ovanligt känslig för trollfasoner, men här är hela agendan att hjälpa en sjuk gammal person mot överdebiterande hantverkare och då passar det extra dåligt att gå in och spela apa.
Du svarade på ett sakligt inlägg och började med raden "tänk efter innan du skriver". Det i kombo med att du hade varit lite smådryg tidigare i tråden gjorde att jag postade ett inlägg som löd:

"Ska lämna tråden efter detta, jag lovar :cool:

Men jag måste fråga varför du har en sån tråkig attityd? Till slut kommer du inte få några svar alls."

Men jag ångrade mig ganska snabbt eftersom det knappast bidrog med god stämning och tog bort det inlägget helt själv. Men eftersom du uppenbarligen inte tog till dig det jag skrev och tog bort utan fortsatte med den trista attityden så ..... T.ex. "Lär dig läsa och tänka." eller "saknar du annan sysselsättning". Inte så trevligt va?

Men men, denna gången lovar jag att lämna denna tråden och jag önskar herrn en fortsatt angenäm dag!
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Hybro och 3 till
  • Laddar…
Jag litar till vad jag själv vet om troll och vad jag själv känner.
Inte vad du anser.
Hoppas detta tjafs är avslutat, eller behöver du mer, kanske saknar annan sysselsättning?
Nejdå jag jobbar, har haft eget i ca 20år inom hantverksyrket.

Tyvärr tycker jag att du har du en trist inställning, jag har hållit med dig i i stort sett allt du skrivit.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Fru Uggla och 3 till
  • Laddar…
Jag tyckte tråden var intressant, men tyvärr, just nu, har TS massor av gnällinlägg. Om andra inlägg är raderade kan väl TS radera sina gnällinlägg. Att ta bort en hel tråd tycker jag själv är dåligt då andra lagt tid på att svara.

Ta en kopp kaffe och städa lite i egna inlägg så blir det nog bra.

Jag upplever att på BH finns det mycket trådar och användare som gillar att munhuggas, men oftast med glimten i ögat. Samtidigt finns det vad jag kan bedöma få riktiga troll, iallafall som är kvar en längre tid.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
så firman är

Ljungs VVS I Hofors AB

ts har redan skrivit en Google review om firman så
 
Fast hur kan man gnälla så mycket på "troll" när man själv hänvisar var och varannan till att gå grundvux och även kallar folk för "jönsar", "knäppskallar", "alkoholister", "parasiter" och "advokatsvin" i sina recensioner på nätet?

Jag börjar nog snart ställa mig på lärlingens sida i konflikten.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 7 till
  • Laddar…
har alla företag på orten försökt blåsa din mor man man blir ju mörkrädd av alla dina google reviews
 
  • Gilla
  • Haha
Wilhelm14 och 3 till
  • Laddar…
Den här tråden har spårat ur utom räddning, så jag stänger den.
/Moderator
 
  • Gilla
  • Älska
  • Ledsen
  • Haha
Erik Salhammar och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.