7 709 läst · 7 svar
8k läst
7 svar
Typ aquapanel
Jag håller på med ett projekt i källaren (grävt ur, isolerad, golvärme och betonggolv) nu i höst/vinter så ska jag ge mig på väggarna i det rummet.
Min första plan var att putsa väggarna, vilket det troligtvist okså kommer bli.
Men det jag söker skulle vara någon typ av skiva som man kan limma/skruva direkt i Lecablock och sedan bara spackla skarvar och sedan måla.
Men det jag så söker skulle ju vara någon typ av skiva som inte stoppar fuktvandringen.
Någon som känner till något om detta?
-Kanske inte rätt del i forumet pga att detta rör sig om vägg, men jag tror rätt kunskap finns i denna del.-
Min första plan var att putsa väggarna, vilket det troligtvist okså kommer bli.
Men det jag söker skulle vara någon typ av skiva som man kan limma/skruva direkt i Lecablock och sedan bara spackla skarvar och sedan måla.
Men det jag så söker skulle ju vara någon typ av skiva som inte stoppar fuktvandringen.
Någon som känner till något om detta?
-Kanske inte rätt del i forumet pga att detta rör sig om vägg, men jag tror rätt kunskap finns i denna del.-
Det kanske blev fel del av forumet endå, inte den uppslutningen som jag hade hoppats på.
eller är det egentligen ingen som har provat denna lösning?
ni behöver inte veta något svar utan skriv bara tankar och funderingar, för / emot.
eller är det egentligen ingen som har provat denna lösning?
ni behöver inte veta något svar utan skriv bara tankar och funderingar, för / emot.