Är det någon som har provat Triton TMNRTR-fräs? Jag är på jakt efter en smidig handöverfräs för små och medelstora jobb. Jag har Triton större fräs och är nöjd med den men vill ha en ”fri” fräs också. Så tips om andra fräsar är också av intresse. För mig är det viktigt att höj och sänkning är smidig och ryckfri. Tacksam för synpunkter. :)

L LMO skrev:
Är det någon som har provat Triton TMNRTR-fräs? Jag är på jakt efter en smidig handöverfräs för små och medelstora jobb. Jag har Triton större fräs och är nöjd med den men vill ha en ”fri” fräs också. Så tips om andra fräsar är också av intresse. För mig är det viktigt att höj och sänkning är smidig och ryckfri. Tacksam för synpunkter. :)
Svarar själv. Verkar som att det inte finns så mycket synpunkter på Tritonfräsen. För mindel blev det en DeWalt 26204 då jag inte ville chansa. DeWalten är en riktigt trevlig bekantskap. Lagom stor och smidig att arbeta med och den känns gedigen. Enda minuset så här långt är den lilla nätbrytaren. Inget att hantera med handskar…

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.