Går i tankarna på att köpa en bandsåg, det är så många saker man kan göra med en bandsåg som få andra maskiner klarar av.
Jag kikar runt på nätet och priserna varierar enormt. Jag vill bara ha en bandsåg till hobbysyften men vill undvika massa problem med maskinen. Har ni några råd och tips på bandsåg för mig?
Jag kikar runt på nätet och priserna varierar enormt. Jag vill bara ha en bandsåg till hobbysyften men vill undvika massa problem med maskinen. Har ni några råd och tips på bandsåg för mig?
Plats finns det gott om. Den behöver inte vara enorm då mestadels mindre jobb kommer göras. Ny och begagnad går båda bra, behöver råd och tips vad jag ska hålla utkik för om det ska vara begagnat.
När jag bytte upp mig från en Classe 350 till en beg Meber 600 kunde jag konstatera att en stor bandsåg inte tar så mycket mer plats än en liten. Kostade 8 tkr men sååååå mkt bättre än den förra!
Jag köpte ett renoveringsobjekt på Blocket för 500 spänn. Nytt band medföljde.
Bytte 8 st. lager som kostade 16:-/st. Går hur bra som helst. Kallas vist för trehjuling?
Bytte 8 st. lager som kostade 16:-/st. Går hur bra som helst. Kallas vist för trehjuling?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder