Hemmakatten
Vill tipsa om dwell - at home in the modern world, en amerikansk arkitektur- o inredningstidning för moderna hem. Jättekul att titta i och förundras över hur lika - och olika - amerikansk och europeisk modern design är. Finns annonser för både Kartell, Louis Poulsen, Hans Wegner m.fl. I senaste numret var det en artikel med bilder om det svenska huset på Gotland där de hade satt upp väv runt hela huset med bilder av enar på. Riktigt roliga reportage.

Här i Sverige kostar ett nummer 79 kronor, men just nu har www.dwell.com ett erbjudande. En årsprenumeration med 10 nummer kostar $35.95 inklusive frakt, har precis själv beställt. Detta är ju faktiskt billigare än vad en svensk tidning kostar!!
 
Tack för tipset, har precis beställt en årsprenumeration!
 
Jag också!
 
Hemmakatten
Vad kul att mitt lilla tips kom till nytta o glädje för några. Måste tillägga att tidningen är TJOCK. September-numret är på 265 sidor, så det är många timmar tittar-glädje per nummer.
 
Vad lite grupptryck kan göra... jag kunde inte heller stå emot
 
Kunde inte heller hålla fingrarna i styr
 
Hemmakatten
Har idag fått första tidningen. Har ni andra fått den också? Vad tycker ni om den?
 
Hemmakatten skrev:
Har idag fått första tidningen. Har ni andra fått den också? Vad tycker ni om den?
Näj, men då bör den dimpa ner snart. Ser fram emot det.
 
Fick den idag. Ser fin ut. Finns mycket att bläddra i.
Tack för tipset!
 
Hemmakatten
Jag fick min andra tidning i fredags förra veckan, november 2007 står det. Denna var inplastad med automatiserad adressetikett. Det första numret kom i brun varupåse med adressetiketten påtejpad för hand. Hoppas du får din tidning snart. Annars kanske det är dags att maila dem o fråga vart tidningen tagit vägen.
 
Den jag fick i måndags (15/10) var oktobernumret och den kom i gulbrun påse. Så imported_elins kommer nog i dagarna, hoppas jag.
 
Fortfarande ingen tidning, mailar i slutet av nästa vecka om jag inte fått den då.
 
Har inte heller fått någon men de har dragit betalningen...
 
Mailade dem och fick detta svar:

"Thank you for contacting Dwell.

We are correcting our records and extending your subscription to compensate for the missing issue(s). Please allow one or two issues for your new expiration date to appear on your address label.
If we can be of further assistance, please let us know. To ensure your future concerns are handled in a timely fashion, please include all previous e-mail correspondence.
Sincerely,
Brenda "

Så nu är det väl bara att vänta, igen...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.