Jag vill bara dela med mig av ett tips jag själv nyligen använt mig av. Det kryllar av olika inredningsprogram på TV och jag har flera gånger sett när inredaren har målat av en projektion på en vägg och tänkt att det där skulle man prova.

Till saken hör att jag inte har någon modern projektor som jag kan koppla in till datorn men jag har en dator med en enklare bläckstråleskrivare och tillgång till en gammal hederlig OH-apparat.

Sagt och gjort jag beställde dessa OH-papper och skrev ut ett läckert mönster från datorn, som jag kunde blåsa upp mha OH-apparaten. OBS, liknande papper finns säkert på andra ställen men det var dessa jag använde.

Enkelt, smidigt och snyggt! Jag hoppas tipset kan glädja några!
 
Tyvärr så är det väl nuförtiden svårare o få tag i en gammal hederlig OH-apparat än en projje.. :p
 
Jo, det stämmer ... men jag tycker OH-projektorer är modernt ... jag kommer fortfarande ihåg de blå-stencil-apparaterna som om det var igår. :) Jag hoppas dock att det är någon som har tillgång till en OH-apparat som skulle kunna glädjas åt tipset.

fresve skrev:
Tyvärr så är det väl nuförtiden svårare o få tag i en gammal hederlig OH-apparat än en projje.. :p
 
Redigerat:
Ett till tips... tejpa fast oh-filmen på projektorn under arbetets gång, kan vara självklart förståss, men bra att påpeka ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.