1 767 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Tips om man vill shoppa billigt
Hej!
Nu har vi kommit hem från Polen!
Vi köpte dock inte allt som vi hade tänkt att köpa.
Vi köpte ett hörnbadkar med tillbehör.....
Det fanns massa massa kakel att välja på, men inte sådant som vi ville ha.
Vi letade efter mörkgrå klinkers till badrummet och ett ljust, snyggt kakel till väggarna. När vi inte hittade golvet så tyckte vi att det var bättre att vänta tills man hittade båda.
Ställerna vi besökte var
*Leroy Merlin-bra utbud på kakel, billigt. Här köpte vi vårt badkar för 742 zloty.
*Auchan-ungefär som Ekohallen för er som vet vad det är. En stor affär med allt möjligt i inkl mat o kläder. Inget kakel vad vi kunde hitta....
*Praktiker-Stort sett samma som Leroy Merlin. Här fanns billiga fläktkåpor, men ingen vi vile ha. Mycket badrumsinredning
*OBI-Snyggast utbud på klinkers o kakel enl oss. Även snyggast badrumsinredning enl oss. Bästa affären av dom vi besökte.
Vi letade efter ett torkskåp i några affärer som jag inte kommer i håg namnet på, men det fanns inga någonstans!?!?
Prismässigt låg väl affärerna ungefär lika.
Har en låååång prislista som jag kan lägga in iaf delvis om någon är intresserad av närmare priser. Gäller Leroy Merlin.
Nu har vi kommit hem från Polen!
Vi köpte dock inte allt som vi hade tänkt att köpa.
Vi köpte ett hörnbadkar med tillbehör.....
Det fanns massa massa kakel att välja på, men inte sådant som vi ville ha.
Vi letade efter mörkgrå klinkers till badrummet och ett ljust, snyggt kakel till väggarna. När vi inte hittade golvet så tyckte vi att det var bättre att vänta tills man hittade båda.
Ställerna vi besökte var
*Leroy Merlin-bra utbud på kakel, billigt. Här köpte vi vårt badkar för 742 zloty.
*Auchan-ungefär som Ekohallen för er som vet vad det är. En stor affär med allt möjligt i inkl mat o kläder. Inget kakel vad vi kunde hitta....
*Praktiker-Stort sett samma som Leroy Merlin. Här fanns billiga fläktkåpor, men ingen vi vile ha. Mycket badrumsinredning
*OBI-Snyggast utbud på klinkers o kakel enl oss. Även snyggast badrumsinredning enl oss. Bästa affären av dom vi besökte.
Vi letade efter ett torkskåp i några affärer som jag inte kommer i håg namnet på, men det fanns inga någonstans!?!?
Prismässigt låg väl affärerna ungefär lika.
Har en låååång prislista som jag kan lägga in iaf delvis om någon är intresserad av närmare priser. Gäller Leroy Merlin.
Liknande trådar
-
Uppskattar tips om luftvärmepump (Mitsubishi), samt Svenskvillavärme.se
Värmepumpar -
Råttor i avloppet i vårt villaområde! Tips?
Miljö & Hälsa -
Vill använda min Bosch handöverfräs som bordsfräs, tips på platta?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Tips på Värmesystem till sommarvilla i Spanien?
Värme allmänt -
Tips och råd för jag som vill köpa en gård/villa
Köpa & Sälja hus