ConradBrobeck #1 Medlem · 2 inlägg 25 okt 2020 21:20 ConradBrobeck Medlem 2 inlägg 25 okt 2020 21:20 #1 Håller på riva ner tapet för att bredspackla. Men har stått på ett problem. Jag får inte bort den blåa färgen utan att gipspappret hänger med. Hur ska jag gå tillväga? Bredspackla ovan på ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bredspackling #tips
Håller på riva ner tapet för att bredspackla. Men har stått på ett problem. Jag får inte bort den blåa färgen utan att gipspappret hänger med. Hur ska jag gå tillväga? Bredspackla ovan på ?
F Fred vom Jupiter #2 Medlem · Stockholms · 1 556 inlägg 27 okt 2020 13:39 Fred vom Jupiter Medlem Stockholms 1 556 inlägg 27 okt 2020 13:39 #2 Spackla på bara! Om det är vanlig väggfärg så går det bra men om det är någon superhalkig våtrumsfärg så kanske det inte fastnar ordentligt.
Spackla på bara! Om det är vanlig väggfärg så går det bra men om det är någon superhalkig våtrumsfärg så kanske det inte fastnar ordentligt.