563 läst · 7 svar
563 läst
7 svar
Tävling: Vinn supersköna arbetsskor som skyddar och vårdar fötterna
Administrator
· Skåne
· 7 838 inlägg
Den här veckan tävlar vi om riktigt sköna arbetsskor med inlägg och strumpor, allt från Nordhaus.
Arbetsskor Norrvik ger en perfekt balans mellan komfort och säkerhet. Med sin lätta design, stabila passform och kraftig stötdämpning erbjuder de utmärkt stöd på hårda underlag. Snabbsnörningen gör dem enkla att hantera, och det vattenresistenta materialet anpassar sig smidigt efter både terräng och väder – en arbetssko som verkligen skyddar och vårdar dina fötter!
Den lyckliga vinnaren till denna tävling får förutom ett par arbetsskor Norrvik även ett par arbetsstrumpor Eng och ett par inlägg Alm med memory foam. Klicka på länkarna för att läsa mer om produkterna.
Värde totalt: 2054 kr inkl. moms
Så här tävlar du:
Vinnaren utses fredag den 8 november.
-------------------------------------------------------
Vi tackar Nordhaus för att de sponsrar den här tävlingen.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Arbetsskor Norrvik ger en perfekt balans mellan komfort och säkerhet. Med sin lätta design, stabila passform och kraftig stötdämpning erbjuder de utmärkt stöd på hårda underlag. Snabbsnörningen gör dem enkla att hantera, och det vattenresistenta materialet anpassar sig smidigt efter både terräng och väder – en arbetssko som verkligen skyddar och vårdar dina fötter!
Den lyckliga vinnaren till denna tävling får förutom ett par arbetsskor Norrvik även ett par arbetsstrumpor Eng och ett par inlägg Alm med memory foam. Klicka på länkarna för att läsa mer om produkterna.
Så här tävlar du:
- Besvara frågan: Vilken säkerhetsklass har arbetssko Norrvik? Svaret hittar du här: https://www.nordhaus.se/arbetsklader/arbetsskor-norrvik-s3
- Motivera varför just du ska vinna.
- Posta dina svar i den här tråden.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Redigerat:
1. S3
2. Hade varit perfekt nu när mina blundstone sedan ett par år tillbaka ger med sig efter trogen tjänstgöring.
Något lite mer lättare och luftigare för mina fötter hade gjort dem väl.
2. Hade varit perfekt nu när mina blundstone sedan ett par år tillbaka ger med sig efter trogen tjänstgöring.
Något lite mer lättare och luftigare för mina fötter hade gjort dem väl.
1 s3
2 Har haft problem med en fot ett tag och problemet är dåliga arbetsskor.
Går ca 15000-20000 steg per dag och skulle behöva ett par lättare skor men fortfarande ha bra skydd för spik och klämskador.
Vikten i merparten av arbetsskor är på tok för hög så skulle vara kul att få prova ett par som väger mindre.
2 Har haft problem med en fot ett tag och problemet är dåliga arbetsskor.
Går ca 15000-20000 steg per dag och skulle behöva ett par lättare skor men fortfarande ha bra skydd för spik och klämskador.
Vikten i merparten av arbetsskor är på tok för hög så skulle vara kul att få prova ett par som väger mindre.
1. säkerhetsklass S3, ESDMarlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om riktigt sköna arbetsskor med inlägg och strumpor, allt från Nordhaus.
[bild]
Så här tävlar du:
- Besvara frågan: Vilken säkerhetsklass har arbetssko Norrvik? Svaret hittar du här: [länk]
- Motivera varför just du ska vinna.
- Posta dina svar i den här tråden.
2. När man gör det mesta i ett gammalt torp är det tryggt att ha fötterna skyddade mot rostiga spikar och bra grepp när man klättrar på stegar och tak.
S3
I dagarna släppte sulan på mina gamla arbetsskor så för tillfället utförs arbetet hemma utan bra skor. Ett par nya högkvalitativa skor hade varit perfekt istället för att dras med mina sko-inköp av sämre kvalitet.
I dagarna släppte sulan på mina gamla arbetsskor så för tillfället utförs arbetet hemma utan bra skor. Ett par nya högkvalitativa skor hade varit perfekt istället för att dras med mina sko-inköp av sämre kvalitet.
Liknande trådar
-
Avslutad: Tävling - Vinn en byggsats Vita huset
Tävling -
Tävling: Visa något fint du byggt till barnen och vinn studsmatta!
Tävling -
Avslutad: Tävling: Vinn en makeover av ditt kök!
Tävling -
Utifall att du vill att jag ska vinna tävlingen "Årets byggblogg" så...
Socialt & Projekt -
Avslutad: Tävling: Gissa köket och vinn en Kitchenaid!
Tävling