Hej
Jag har byggt till huset och jag är framme till rändal... och den bliv så där....
Hur gör man nu? Hur går jag tillväga med nästa steg?...jag köpte takmasa och glasfiberduk. Skulle funka bra de?

tack i förhand för allt hjälp Nybyggt taktillägg på hus med underlagspapp, träreglar och en presenning, redo för takmåsar och glasfiberduk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nybyggt taktillägg på hus med underlagspapp, träreglar och en presenning, redo för takmåsar och glasfiberduk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nytt träunderlag på tak med ovansida av plywood och en del täckt med blå presenning, redo för ytterligare isolering och plåtinstallation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tak med svart takduk och pågående arbete med träunderlag, i bakgrunden ett rött hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart takränna på ett husbygge med synlig tätning, plywoodplattor och ett rep i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Takuppfartning under konstruktion med nytt träunderlag och bitvis lagd takpapp, redo för vidare täckning med takmassa och glasfiberduk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

sedan ska lägga plåttakpanel över hela huset.
 
Jag kan nog bara säga att du bör kontakta en plåtslagare innan du fortsätter vidare, så att det inte blir följder senare av att det gått för långt och blir tvungen att riva för att göra om och göra rätt. Det kan bli en kostsam affär att vara för sent ute.
 
  • Gilla
garvin och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.