Hej! Jag har hål och glipor i golv och tak som det kommit in möss i förut. Nu gör jag om hela köket och undrar hur jag ska täta det på bästa sätt?
Taket är nytt men jag vill inte lämna något åt slumpen.
Det var oklart vilken kategoi som var bäst så det blev golv. Bilden på hörnet är tak och den andra är golv.
Det var oklart vilken kategoi som var bäst så det blev golv. Bilden på hörnet är tak och den andra är golv.
Besserwisher
· The Great North
· 1 047 inlägg
Köp storpack stål-ull 👍
När jag renoverade min övervåning köpte jag småmaskigt metallnät och häftade i springor. Än så länge, peppar, peppar, har det hälpt!F Fäladen skrev:Hej! Jag har hål och glipor i golv och tak som det kommit in möss i förut. Nu gör jag om hela köket och undrar hur jag ska täta det på bästa sätt?
Typ dennaF Fäladen skrev:
https://stick.se/mus/gnagarskydd-ro...YFUffU_chMMhvTQ6J3uI3Y1zgWOGWZhsaArVEEALw_wcB
Delade den på hälften med sax så fick jag 20 m! 😁
Bästa svaret
Besserwisher
· The Great North
· 1 047 inlägg
Har sätt både bättre och sämre resultat. Gissar att det är uppförsbacke att få firman att riva bort allt och göra om pga det som bilderna visar. Tror mer på att komma överens om ett rimligt prisavdrag och sen foga.
Mycket av det som ser ”stort” ut nu försvinner med fogen. Min gissning är att det märks ytterst lite när det är klart.
Det är ju också ett hallgolv - inte en altartavla 😇
Mycket av det som ser ”stort” ut nu försvinner med fogen. Min gissning är att det märks ytterst lite när det är klart.
Du skrev nog i fel trådM Morgonskiftet skrev:Har sätt både bättre och sämre resultat. Gissar att det är uppförsbacke att få firman att riva bort allt och göra om pga det som bilderna visar. Tror mer på att komma överens om ett rimligt prisavdrag och sen foga.
Haha vad märkligt!
Klicka här för att svara