Ska byta ut fronten men hur går man tillväga? Jag ska lyfta ut hela men hur får jag bort fronten...det finns nån clickmekanism på kanterna...
 
På sidorna (bakom en plastbit-om den monterades) är det fyra hål. Längst upp i det stora hålet i mitten är det en stjärnskruv. Vrid den åt vänster.
 
  • Gilla
Kakao och 2 till
  • Laddar…
haavard haavard skrev:
På sidorna (bakom en plastbit-om den monterades) är det fyra hål. Längst upp i det stora hålet i mitten är det en stjärnskruv. Vrid den åt vänster.
Tack!!!!!! (Maximera 2020) vred jag åt höger på höger sida, mot skåpet, och motsvarande åt vänster på vänster sida.
 
  • Närbild av en kökslåde mekanism med vred justering, synlig inomhusmiljö med skåp i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En skruvmejsel justerar gångjärnet på en vit kökslucka nära ett skåp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skruvmejsel justerar gångjärn på vit kökslåda nära ett skåp, indikerar underhållsarbete.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppet köksskåpslåda som visar justeringsmekanism på insidan för att justera frontens position.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Mahan Mashoof och 1 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
Matback och 2 till
  • Laddar…
heisiandiishe
Life saver. Har valt mellan kvik och ikea. Tar Ikea då vi kan bygga själva och enkelt kan göra justeringar om det felar eller går sönder i bygget. Men man kan ju ge sig f*n på att det dyker upp minst ett par problem per timme när man håller på.. Så stort tack för denna guide Blev lite fel i monteringen av lådan till ugnen och svordomarna ledde Till googling och detta var första länken jag klickade på. Tack
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.