Jag hyr en stuga som har T2 Golvärme endast, kan inte påstå den är varm, max 20 grader. Ska man inte få upp tempen högre ? Jag kollade in givaren. Men den fattar man ju inte mycket av. Den stod på 24 så jag höjde den till 27, dock ingen effekt på värmen. Var höjer man egentligen, är det inte där ? Finns en till temp som kommer fram, 12.6, vad indikerar den ? Är det den som måste höjas, men det verkar då inte gå trycka nåt högre ? 🙄 kolla bilderna.
Termostatdisplay för T2 golvvärme, inställd på 27 grader, med ok-knapp och justeringsknappar under lysande blå skärm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av T2-golvtermostatdisplay som visar temperaturen 12,6 grader Celsius.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Werner Wogel Werner Wogel skrev:
Jag hyr en stuga som har T2 Golvärme endast, kan inte påstå den är varm, max 20 grader. Ska man inte få upp tempen högre ? Jag kollade in givaren. Men den fattar man ju inte mycket av. Den stod på 24 så jag höjde den till 27, dock ingen effekt på värmen. Var höjer man egentligen, är det inte där ? Finns en till temp som kommer fram, 12.6, vad indikerar den ? Är det den som måste höjas, men det verkar då inte gå trycka nåt högre ? 🙄 kolla bilderna.
[bild][bild]
De där termostaterna brukar gå sönder. Dags för byte?

S0MMER S0MMER skrev:
Hej, kolla om detta hjälper!

[länk]
Joo jag vet den där manualen, men den fattar man ju inget av...😆 Tänkte om nån har en sån här T2 givare hemma som vet mer om den...

S0MMER S0MMER skrev:
Hej, kolla om detta hjälper!

[länk]
Men jag ska finläsa texten. Den där var större än den jag hittat.

• Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.