Den svarta listen högst upp har försvunnit för mig. Win7, Chrome Version 39.0.2171.95 m
 
Hejsan

Vad har hänt med den svarta listen? Jag saknar den!

Mvh Thomasx
 
Samma här, Vista, Firefox.
 
Och samma här, Win 7, IE 9.0
Lite lurigt, man vet ju knappt om man är inloggad eller ej...
 
Likadant här och det kommer nog bli svårt att logga in.:D
 
thomasx skrev:
Hejsan

Vad har hänt med den svarta listen? Jag saknar den!

Mvh Thomasx
Instämmer!

Är det det vanliga, "It's not a bug, it's a feature"? :)
 
Ja, det stämmer. Svarta listen har tagits bort till förmån för en snabbare och mindre buggig sida.

Andra grejer vi rullat ut idag är:

1. Vi har lagt till "Oläst, Bevakningar och Deltagit" till höger om Senaste inläggen.
2. Vi har även ersatt avataren och användarnamnet som tidigare syntes i svarta listen med "Min profil" av prestanda- och utrymmesskäl. Min profil ligger till höger på samma rad som Senaste inläggen.
3. Vi har nu fixat så att standardbeteendet i mobilsajten är att man alltid kommer till det inlägg som visas upp i trådlistningen.
4. Vi har också fixat så att man kommer tillbaka där man var när man backar i Chrome och andoidwebbläsaren Internet när man använder mobilsajten.
5. Numera fungerar även det även att "gå till första olästa inlägget" om man har valt det i sin profil.
6. Och en hel del andra buggfixar.

Hoppas ni gillar förändringarna.
 
Per Eskilsson skrev:
Svarta listen kommer försvinna till förmån för en snabbare och mindre buggig sida. Förändringen kommer ske nästa vecka. Länkarna Bevakningar, Deltagit och Inställningar kommer att flyttas ned till submenyn i närheten av Senaste inläggen.
Det är nu man vill ha en ogilla-knapp! :(

Ge mig tillbaka min svarta list!

Äsch, skit i färgen!

Ge mig min list tillbaka bara!

:/
 
  • Gilla
Tony Rosendahl
  • Laddar…
Det där var inge bra.. listen måste vi ha.
 
  • Gilla
Tony Rosendahl och 1 till
  • Laddar…
Men detta var inte bra!:(
Svarta listen låg still i överkanten och fanns lättåtkomlig, även när man läste många inlägg.
 
Per Eskilsson skrev:
Ja, det stämmer. Svarta listen har tagits bort till förmån för en snabbare och mindre buggig sida.
När du säger det, visst är den rappare nu, inte så lite heller!
Hellre snabb webb än svarta listen tycker jag, om man måste välja. character0028.gif

Det hade dock tagit mig en stund att hitta knapparna som fanns där...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ser att två lika trådar som tydligen postades samtidigt 16:18 (?) slagits ihop. Lite lustigt bara att det står mattiasp som trådstartare men med rubriken från min trådstart ;) Blev lite fundersam ett tag där.
 
Hipp hurra
för Bamsefar
som lät svarta listen va' kvar :rolleyes:
 
Ni skrev inlägget samma minut men mattiasps tråd postades några sekunder före din och därför hamnade hans inlägg först. Men jag tyckte din rubriksättning var mer talande så jag valde att sammanfoga mattias tråd in i din. Det är därför det ser ut som det gör.
 
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.