Något man lärt sig är att billigt oftast = dåligt. Nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av tex Bauhaus,Classes eller Julas (eller någon annans) billiga spånsugar.
Till att börja med ska jag köra vinkelslipen i betongväggen för att få in en dörrkarm och så slipa till ett betonggolv, men sen tänkte jag använda den till arbeten i trä typ fräs, såg och slip.
Har någon tips på andra billiga sugar?
EDIT: Sökte på spånsug på google och fick upp följande länk:http://www.kelkoo.se/b/a/ss_sony_ericsson-se.html Visste inte att Sony ericsson funderat på att slå sig in på verktygsmarknaden... ;D
Till att börja med ska jag köra vinkelslipen i betongväggen för att få in en dörrkarm och så slipa till ett betonggolv, men sen tänkte jag använda den till arbeten i trä typ fräs, såg och slip.
Har någon tips på andra billiga sugar?
EDIT: Sökte på spånsug på google och fick upp följande länk:http://www.kelkoo.se/b/a/ss_sony_ericsson-se.html Visste inte att Sony ericsson funderat på att slå sig in på verktygsmarknaden... ;D
Vad jag har hört så klarar man sig ganska bra med en dammsugare i prisklassen 800-1500kr. Detta gäller dock när du gör enklare arbeten. Om du ska köra en betongspårfräs i väggen så kan du nog glömma en "vanlig" spånsug om du inte vill ha damm i hela huset som aldrig går bort. Hyr en sk. stoftavskiljare istället.
Din länk är död.
Din länk är död.
Undrar om den spånsugen ringer upp automatiskt när säcken är full?
Sorry, kunde inte låta bli när jag såg "Sony-Ericsson".
/Kent
Sorry, kunde inte låta bli när jag såg "Sony-Ericsson".
/Kent
Vill man titta vidare på produkterna kommer man till www.jula.se :
Liknande trådar
-
Billigare grovdammsugare som passar med Festool-verktyg?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Köpt en "ny" (för mig) damsugare. Var köper ni billigast och bäst damsugarpåsar?
Vitvaror -
Billigaste bolånen – och utsugarna du bör undvika
Artikelkommentarer -
Billigare dammsugarpåsar, industri?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Ny centraldammsugare "suger"
Teknik