1 787 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
Stora lusthuset Bergvik i närheten av Stockholm?
Hej!
Jag undrar om någon byggt Stora lusthuset Bergvik från Karlson hus i närheten av Stockholm och kan tänka sig att visa upp det?
Jag är så sugen på det men vill gärna uppleva huset "på riktigt". Det är ju svårt att veta annars... Har pratat med Karlson hus och de har det tyvärr inte som visningshus.
Tack på förhand!
Jag undrar om någon byggt Stora lusthuset Bergvik från Karlson hus i närheten av Stockholm och kan tänka sig att visa upp det?
Jag är så sugen på det men vill gärna uppleva huset "på riktigt". Det är ju svårt att veta annars... Har pratat med Karlson hus och de har det tyvärr inte som visningshus.
Tack på förhand!
Hej, va kul att det är fler som gillar stora lusthuset! Vi kommer bygga en variant av Torsjö i Vendelsö, Haninge. "Varianten" kommer sig av att detaljplanen inte medger högre bygghöjd än 6 meter samt att handläggaren på kommunen rider på väl många paragrafer...
Just Bergvik har jag inte sett på fler ställen än som MrMaple beskrev. I Rönninge finner du även Uttringe. Jag var o tittade (dessvärre bara utifrån) på förlagan till Torsjö nära Växjö, o det ligger verkligen lika vackert som det ser ut på bilderna.
Just Bergvik har jag inte sett på fler ställen än som MrMaple beskrev. I Rönninge finner du även Uttringe. Jag var o tittade (dessvärre bara utifrån) på förlagan till Torsjö nära Växjö, o det ligger verkligen lika vackert som det ser ut på bilderna.
Liknande trådar
-
Karlsonhus - Stora lusthuset Torsjö
Hustillverkare -
Någon som ska bygga/byggt Stora Lusthuset Uttringe ?
Hustillverkare -
Någon som ska bygga/byggt Stora Lusthuset Uttringe ?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Prisuppgift Stora Lusthuset Torsjö Karlsson Hus
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Karlsonhus/Stora Lusthuset 139kvm, kalkyl?
Hustillverkare