7 919 läst · 19 svar
8k läst
19 svar
Startsnöret drar inte runt motorn, trimmer Partner B340/341
Haha ja det är lite svårt i text Jag googlade (svårt att formulera sig i hur man ska googla) och råkade se den här tråden då, så tänkte jag chansar och kollar. Inte det vanligaste problemet liksom. Även testat på engelska men lite klent med resultat även där.
Jag får demontera lite till så får det bära eller brista. Återkommer om det blir några framsteg.
Jag får demontera lite till så får det bära eller brista. Återkommer om det blir några framsteg.
Hittade iaf felet men inte hur man lagar det.
Fjädern har hoppat ur/loss lite. Pillade tillbaka den med en skruvmejsel men den ska säkerligen låsas fast på något vänster för det fungerar dock ändå inte. Bild före och bild efter jag pillade tillbaka.
Fjädern har hoppat ur/loss lite. Pillade tillbaka den med en skruvmejsel men den ska säkerligen låsas fast på något vänster för det fungerar dock ändå inte. Bild före och bild efter jag pillade tillbaka.
Hej, hur gick det till slut? Jag har exakt samma problem på min husqvarna...
Liknande trådar
-
Fjärrvärme drar mycket. Förstår inte hur fjärrvärme fungerar.
Fjärrvärme & Gas -
Hur får man rätsida på programknappen för programval på en Cylinda diskmaskin DM297. Knappen är fast på ett ECO program. Knappen fjädrar inte ut.
Hemma hos -
Pumpen drar ström när den inte pumpar
Vatten & Avlopp -
Hur monterar man denna kopplingsspak till klippo excellent s. Vet inte hur fjädrar och ring ska sitta. Hittar ingen sprängskiss på detta.
Trädgård allmänt -
Föredrar målare fasad eller inte fasad kant för kantlist på halvvägg?
Färg, Måla & Tapetsera