Här går man och funderar på att köpa en Mazda 6 men det är ju en sån Mazda man ska ha.....
Undrar om man kan köra med den ner till hamnen där Riva:n ligger förtöjd?

Mkt trevliga filer. Kolla även aftonbladets motorljudstävling. (där Riva:n är med)

Hejs Stefan

Jag fattar inte… jag trodde något skulle hända men det där lät bara som min motorsåg! ??? men jag är ingen bil människa… ;)

mvh plexi

Vilka härliga ljud, det var nästan så man fick mer än ståpäls. Varifrån kom ljudet på den andra motorn?

Kolla på Aftonbladet under bilar, finns en hel horder med motorljud. Även den sista här finns med, en riva med två v8, den är grym speciellt med surround och mycket BAS.

Har man inte råd med en värstingbil, får man väl spela in lite ljud och spela upp dem i Volvon.
Alldeles nyss väckte jag upp frun i huset som stirrande blick undrade vad det var som lät............ingen känsla alls för fina motorljud.

RoTe
MathiasS skrev:
http://www.mugglo.net/mix/48-rivaaquarama.mp3

Sexigt!!!  ;D

Ljudet från Rivan låter nästan som min båt. Fast jag har bara EN V8 :( Okej okej, min låter hälften så mysigt. Men det är inte illa det heller ;D

En volvo kan oxå låta rätt så gött.Bara man laddar tillräckligt mycket
Den där låter ju som en eltruck i jämförelse med Rivan ::) ;)

I en riktig bil ska man inte bara höra mororljudet man ska Känna det oxå ;D
Om man står brevid o känner hur asfalten vibrerar i en lite lätt ojämn rytm o ståpälsen är ett faktum DÅ har man en Riktig Bil 8)

en föredetta :'( v8 ägare

Volvo i all ära, men...........det är liksom i en lägre division....ljudmässigt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.